Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مجرمان سایبری با ثبت سیم‌ کارت اپراتور‌های مختلف به نام کاربران و بدون اطلاع آنان، اقدام به بهره‌برداری از آن‌ها برای ایجاد کانال‌ها، گروه‌ها، سایت‌ها و درگاه‌های جعلی برای فریب کاربران کرده و حسابشان را خالی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت ارتکاب اعمال مجرمانه و یا ایجاد هر گونه مزاحمت و سوءاستفاده از طریق سیم‌کارت، این مالک سیم‌کارت است که در مرحله اول باید پاسخگو باشد، زیرا قانون وی را دارنده و مالک سیم‌کارت می‌شناسد.

سرهنگ رجبی گفت: کاربرانی که دارای سیم کارت‌های فعال هستند و از آن‌ها استفاده نمی‌کنند و از طرفی این سیم‌ کارت‌ها متعلق به آن‌ها و به نامشان است، باید آن‌ها را غیر فعال کنند تا در آینده توسط کلاهبرداران و سودجویان دچار دردسر نشوند.

بیشتر بخوانید

کلاهبرداری از شهروندان با ارسال پیامک جمع آوری کمک‌های مالی برای نیازمندان الزام کاربران به احراز اصالت مجوز شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیم کارت سیم کارت بی هویت کلاهبرداری تلفنی سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

کاربران به این ویدئو واکشن‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی عدم حضور او را مایه تاسف دانسته و معتقد بودند اگر مهران رجبی در گروه بازیگران پایتخت بود این سریال جذاب‌تر می‌شد، اما نظر عده‌ای دیگر خلاف این موضوع بود و احمد مهران‌فر را بهترین گزینه برای نقش بهبود می‌دانستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است