Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامرضا مرتضوی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۲۱ روستای شهرستان سنقر و کلیایی اکنون به شبکه گاز طبیعی متصل نیست، افزود: گازرسانی به این روستاها پیمان‌سپاری شده و تا پایان سال ۲۱ روستای باقیمانده نیز با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به واگذاری ۱۲ هزار اشتراک از سال ۹۲ تاکنون، گفت: با اجرای پروژه‌های گازرسانی در این شهرستان اکنون ۳۱ هزار مشترک روستایی و شهری از این نعمت برخوردار هستند که با تکمیل روستاهای باقیمانده این رقم نیز به ۱۰۰درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سنقر و کلیایی در ادامه گفت: با افزایش ضریب نفوذ گازرسانی به روستاهای سنقر و کلیایی و فعالیت و تلاش دولت در این زمینه، تحولی بزرگ در راستای ایجاد عدالت اجتماعی و خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق کم برخوردار حاصل شد. 

مرتضوی افزود: گازرسانی در شهرستان سنقر و کلیایی با توجه به موقعیت جغرافیایی و با وجود کوهستانی و سردسیر بودن منطقه همواره سختی هایی را به همراه داشته که با تلاش بی وقفه خدمتگزاران و خادمین این حوزه اکنون بیش از ۹۰ درصد روستاهای این شهرستان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: جهش بزرگ دولت در گازرسانی به روستاها با ضریب نفوذ ۹۳ درصدی به قدری چشم‌گیر است که این رقم در مقایسه با سال‌های قبل از ۹۲ تنها به مقدار ۱۰ درصد بود.

شهرستان سنقر و کلیایی با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها گاز رسانی دولت تدبیر و امید سنقر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی دولت تدبیر و امید سنقر گاز رسانی دولت تدبیر و امید سنقر سنقر و کلیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی و در راستای محرومیت زدایی از روستاها، تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۵ روستا در شهرستان‌های نائین و فریدن از آبرسانی پایدار بهره مند می‌شوند.

وی افزود: در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور مقرر شد که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری ۵۱ روستا با جمعیت بالغ بر ۱۳ هزار نفر، شامل ۴۳۰۰ خانوار به آب پایدار سالم و بهداشتی دست یابند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص برنامه زمان بندی تکمیل آبرسانی به روستاها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی آبرسانی به ۹ روستا تکمیل شده و ۶ روستای دیگر نیز نیز تاقبل از پایان اردیبهشت ماه سال جاری از آبرسانی پایدار بهره مند می‌شوند.

اکبریان با بیان اینکه در سال گذشته نیز ۴۲ روستای شهرستان نائین از طریق طرح جهاد آبرسانی به آب پایدار دست یافتند، افزود: حذف آبرسانی سیار و محرومیت زدایی از روستاها یکی از اولویت‌های شرکت‌های آبفا بر مبنای جهاد خدمت رسانی است.

کد خبر 6091111

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها