Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@23:17:35 GMT

منتظر تازه‌ترین آلبوم سالار عقیلی باشید

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۰۵۳۴

منتظر تازه‌ترین آلبوم سالار عقیلی باشید

به گزارش افکارنیوز،

 آلبوم «اینکه دلتنگ توام» عنوان تازه‌ترین آلبوم سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی است که طی روزهای آینده به آهنگسازی نسیم شاملو و پیمان خازنی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

اخبار چهره ها - ضبط تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی «وارش» به کارگردانی احمد کاوری از جمله تجربیات مشترک حضور سالار عقیلی و پیمان خازنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو هنرمند پیش از این آلبوم «به یاد من باش» را نیز به شنوندگان موسیقی ایرانی ارائه کرده بودند.

آلبوم «اینکه دلتنگ توام» شامل ۹ آهنگ با کلام است که از نوازندگان آن می‌توان به نسیم شاملو، سروش قهرمانلو، علیرضا دریایی و کیکاووس مختاری اشاره کرد.

سالار عقیلی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود روز سوم مرداد ماه بود که با همراهی همسرش حریر شریعت زاده و تعدادی دیگر از نوازندگان شناخته شده موسیقی ایرانی کنسرت آنلاینی را در تالار وحدت تهران برگزار کرد. او چندی پیش نیز با همراهی  پرویز پرستویی ، فاضل جمشیدی، علیرضا بهرامی در راستای پویش مُشاهنر برای همدلی و همراهی با مردمی که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، قطعه‌ای را با نام «همدم» منتشر کردند.

«و عشق آمد» به آهنگسازی مرتضی صنایعی، «نگار» به آهنگسازی شایان کریمی، «در وادی عشق» به آهنگسازی کیوان کیانیان، «کلام آخر» به آهنگسازی علیرضا دریایی، «نگاه آسمانی» به آهنگسازی ناصر ایزدی، «صورتگر» به آهنگسازی علی پژوهشگر، «افسانه روزگار» به آهنگسازی مسعود شعاری، «پیدای پنهان» به آهنگسازی احسان انوریان، «لبریز» به آهنگسازی مجید درخشانی، «رازخیام» به آهنگسازی امیرحسین طریقت و تنظیم بهزاد عبدی، «جان سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، «شب زیبا» به آهنگسازی جواد بطحایی، «دوران عشق» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، «میهن» به آهنگسازی محمد جلیل عندلیبی، «از تنهایی گریه مکن» به آهنگسازی ابوالفضل صادقی نژاد، «ازجان و از دل» به آهنگسازی نوید دهقان، «توکیستی» به آهنگسازی حمید متبسم، «فصل عاشقی» به آهنگسازی رضا دربندی، «قافله سالار عشق» به آهنگسازی مازیار شاهی، «عاشق می‌شویم» به آهنگسازی پیمان سلطانی، «یک خانه پر از زمستان» به آهنگسازی کیوان ساکت، «قصه باران» به آهنگسازی امین بیات، «سر هزارساله» به آهنگسازی کیوان کیانیان، «میخانه خاموش» به آهنگسازی بهنام سامانی و حمید متبسم، «وطن» به آهنگسازی نوید دهقان، «باده نوشین» به آهنگسازی هوشنگ فراهانی، «زمزمه‌ها» به آهنگسازی حمید متبسم، «یار مست» به آهنگسازی مجید مولانیا، «عشق ماند»، «می تراود مهتاب» به آهنگسازی کیوان ساکت، «یار و دیار» به آهنگسازی نوید دهقان، «مایه ناز»، «سبوی تشنه» به آهنگسازی آرش کامور، «هوای آفتاب» به آهنگسازی نوید دهقان، «عاشقی»، «سعدی نامه» به آهنگسازی ارشد تهماسبی، «سایه‌های سبز» به آهنگسازی ارشد تهماسبی و «دریای بی پایان» با همراهی گروه دستان از جمله آلبوم‌هایی هستند که طی سال‌های اخیر به خوانندگی سالار عقیلی پیش روی مخاطبان قرار گرفته‌اند.

«رفته زدل» با همراهی مجید حسین‌خانی و آوا عباس‌زاده، «همهمه کاشی‌ها»، «تو را ای کهن بوم و بر» با هنرمندی نوشین طافی و محسن کرامتی، «کجاست خانه باد» با هنرمندی الهام پاوه‌نژاد، «فکر و فریاد» به خوانندگی سینا سرلک، «به یاد من باش» به خوانندگی سالار عقیلی، «شوخی» و «پریچهره» به خوانندگی سینا سرلک نیز آثاری هستند که تاکنون توسط پیمان خازنی در قالب آلبوم منتشر شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی ایرانی سالار عقیلی موسیقی ایرانی پرویز پرستویی موسیقی ایرانی آلبوم جدید سالار عقیلی آهنگسازی نوید دهقان آهنگسازی کیوان سالار عقیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سالار آقاپور در دیدار با ازبکستان آن روی ترسناک که جامعه فوتسال انتظارش را داشتند به تصویر کشید و یکی از بهترین نمایش‌ها خود را ارائه داد. بازیکن جوان تیم ملی که در دوره گذشته به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد و در دو سال اخیر یکی از سرآمدترین بازیکنان فوتسال ایران به شمار می‌رود، در جدال حساس نیمه‌نهایی، وناسیو لوپز و شاگردانش آزار داد و بارها با حرکات و تکنیک فردی‌اش، بازیکنان ازبک را وادار نمود تا برای مهار او مرتکب به خطا شوند و در هر دو نیمه مسابقه آن‌ها را به محدودیت خطا رساند. سالار که به تازگی بنا به مشکلات خانوادگی از پالما اسپانیا، قهرمان اروپا جدا شده است، در طی دوران نوظهور که پیراهن تیم ملی را بر تن کرده است، اغلب به عنوان یک بازیکن بزرگ ورای انتظارات عمل کرده و هدایت کننده حملات سرگیجه آور تیم ملی بوده است. وحید شمسایی که خود بازیکن بسیار بزرگی در تاریخ فوتسال محسوب می‌شود، به او کمک می‌کند که تمامی پتانسیل و استعدادش را در زمین مسابقه پیاده کند و به عبارتی به آقاپور در چهارچوب تیمی آزادی عمل داده است.

چهار سال از اولین مسابقه آقاپور در بالاترین سطح باشگاهی می‌گذرد و او نشان داده که هوس نفوذی بسیاری دارد و بارها در دوئل‌های یک به یک پیروز بوده و این تکنیک و قریحه‌اش به تیم‌هایی که در آن بازی می‌کند، کمک کرده تا با نفرات بیشتری حمله کنند و یا آقاپور با شوت‌هایی که اکثرا در قاب دروازه آرام می‌گیرد، گل‌های زیبایی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

آقاپور به معنای سنتی یک گلزن پرکار نیست، بلکه شیوه بازی او به شکلی است که فرصت و فضای گلزنی را برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد می‌کند. در دیدارهای اخیر تیم ملی، سالار آقاپور حامل توپ بوده و با حرکات بازی با پای خود که اغلب به سمت خط طولی می‌رود تا آرایش تدافعی حریف را باز کند و فضا را برای چرخش توپ و خلق موقعیت شکل بدهد. آقاپور در دیدار روز گذشته با یک پاس بی‌نقص به بهروز عظیمی، یک گل ساخت و هدیه شیرینی را به هم‌تیمی‌اش داد.

چنین مأموریتی تمرکز سالار را روی گلزنی بی‌تفاوت کرده است. مگر اینکه در حین بازی، او با دریبل‌های ریز و حرکات به عمق اقدام به شلیک‌های سهمگین کند و موفق به گلزنی شود.

با این حال، انتظارات از سالار آقاپور بسیار بالاست و علاقه‌مندان به فوتسال، منتظر درخشش این بازیکن در نبرد فینال با تایلند خواهند بود.

دیگر خبرها

  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)