Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احتشام کاشانی،امام جمعه موقت کاشان طی سخنانی به مناسب سالروز شهادت شهید شیخ فضل الله نوری که شامگاه شنبه از صحن‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) پخش شد، گفت: از وقتی که ماجرای غدیر خم رقم خورد و برای مجاهدین حقیقی و اهل بصیرت و صبر مشخص که بعد از رسول خدا چه کسی عهده دار مقام ولایت و امامت جامعه است خوشحالی متفاوتی برای ولایت باوران رقم زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خوشحالی مومنین از این جهت بود که مولا و مقتدای خود را شناختند و نشاط در عمق وجود آن‌ها شکل گرفت، اما شکنجه‌ها؛ زندان‌ها، تبعید‌ها و شهادت در انتظار ولایت باوران حقیقی بود.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد: ولایت باوران طی تاریخ هزینه این اعتقاد را پرداخت نموده اند چرا که بدون هزینه، ولایت باقی نمی‌ماند و عده‌ای از آبرو و جان خود در این راه گذشتند و تا آخر با ولایت ماندند.

او افزود: دفاع از آرمان‌های ولایی دین در طول تاریخ بسیار بوده و ابوذر‌ها کتک خورده و میثم‌ها بر سر دار رفتند و ماجرای کربلا رقم خورد و همین طور تاریخ ادامه داشت تا نوبت به امثال شیخ فضل الله رسید.

سخنران حرم مطهر ادامه داد: تاریخ انباشته است از مظلومیت‌ها، شهادت‌ها، تبعیدها و زندان‌های ولایت باوران و حامیان مکتب حقیقی اسلام چرا که دوستان واقعی ولایت هزینه ولایت باوری خود را پرداخت کردند و امثال شهید فضل الله نوری از مصداق بارز ولایت باوران تاریخ است.

امام جمعه موقت کاشان تاکید کرد: مگر شهید شیخ فضل الله نوری چه کرده بود و چه می خواست که او را به دار آویختند و در پای چوبه دار به خوشحالی پرداختند؟! آیا جز این بود که شهید مخالف مشروطه انگلیسی بود.

او عنوان کرد: کلام و سخن این شهید بزرگوار این بود که با مجلس شورای ملی مخالف نیست و با قانونمندی و عدالتخواهی زاویه ندارد، اما با شورا و عدالتخواهی پاریسی و انگلیسی مخالف است و عدل انگلیسی را قبول نداشت و با عدلی که توصیه مکتب اسلام است موافق بود.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام کاشانی در ادامه گفت: شهید شیخ فضل الله نوری می‌گفت قانون و شورایی که از انگلیس و… بیاید قطعا به صلاح مسلمین و مکتب اسلام نیست، اما روشن فکر‌ها و متحجرین مقابل این شهید بزرگوار قد علم کردند.

او افزود: شیخ بزگوار را تنها گذاشتند و دشمن تا جایی که می‌توانست جسارت کرد و شیخ شهید را بدون محاکمه به دار آویخت.

سخنران حرم بانوی کرامت تاکید کرد: تاریخ انباشته است از مظلومیت ها، شهادت ها، تبعید ها، زندان‌ها و… ولایت باوران و حامیان مکتب حقیقی اسلام چرا که دوستان واقعی ولایت هزینه ولایت باوری خود را پرداخت کردند و امثال شهید فضل الله نوری از مصداق بارز ولایت باوران تاریخ است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاریخ ایران شیخ فضل الله نوری شیخ فضل الله نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟

یکی از مسائلی که مالک و مستاجر بر سر آن اختلاف دارند، هزینه‌های مربوط به ساختمان است. قانون مشاوران املاک کشور به این سوالات پاسخ داده است.

به گزارش روزیاتو، هزینه‌های کلی و تعمیرات اساسی برعهده مالک است؛ مانند خرابی آسانسور. هزینه تعمیرات ترکیدگی لوله یا مشکلاتی از این دست هم باید از سوی مالک پرداخت شود. رنگ‌آمیزی ساختمان از هزینه‌های مربوط به مالک و هزینه‌هایی مانند تعمیر فاضلاب مشاع و پارکینگ نیز از همین سری است.

تمامی هزینه‌های جزئی که پس از اقامت مستاجر به‌ وجود بیاید، برعهده مستاجر است.

تعویض لامپ‌ها نیز از سری هزینه‌هایی است که مستاجران باید پرداخت کنند. تعمیر قفل در به‌ طور اصولی از سوی مستاجر پرداخت می‌شود.

تعمیرات اختیاری واحد از آن سری هزینه‌هایی است که مستاجر و مالک می‌توانند بر سر آن توافق کنند. مستاجر می‌تواند در صورت توافق هزینه‌های مربوط به مالک را بپردازد تا ماه بعد از اجاره کسر شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر