Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاءالدین بروجردی سرپرست معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره راهبردهای این معاونت در حوزه توسعه واحدهای برون مرزی اظهارکرد: احداث واحدهای برون مرزی، به تصویب هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی نیاز دارد. خوشبختانه نزدیک به 20 کشور مصوب برای احداث واحدهای دانشگاهی در اختیار هیئت امنا گذاشته شده اما تعداد کمی از آن‌ها به مرحله عملیاتی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واحدهای فعلی دانشگاه‌ آزاد در کشورهای منطقه از جمله واحد افغانستان، نیازمند تکمیل است تا بتوانیم آن را توسعه دهیم؛ باتوجه به اهمیت ارتباط با کشورهای همسایه، توسعه و تاسیس واحدهای منطقه‌ای را به عنوان یکی از اولویت‌های معاونت بین الملل و اموردانشجویان غیرایرانی در دستور کار قرار خواهیم داد.

بروجردی ادامه داد: به طور کلی سیاست‌های اصلی ما در این معاونت ابتدا تکمیل فعالیت‌های انجام شده در گذشته است و سپس اجرای اقدامات مصوب و انجام نشده و توسعه هرچه بیشتر واحدهای منطقه‌ای خواهد بود. این موضوع رسالت عظیمی است که براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری بر دوش تمامی ارکان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است تا حرکت پرشتاب علمی و احیای تمدن نوین اسلامی را درپی داشته باشد.

وی با اشاره به ساماندهی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: براساس مذاکرات انجام شده با وزارت علوم و بخش‌های دولتی، نزدیک به 30 واحد دانشگاهی پذیرش دانشجویان غیرایرانی دارند که امیدواریم در آینده نزدیک به این تعداد افزوده شود.

سرپرست معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جذب واحدهای دانشگاهی باوجود شیوع کرونا به نحوی بوده است که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، تعداد قابل توجهی از دانشجویان غیرایرانی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده‌اند. البته تداوم فرآیند آموزشی در زمان شیوع کرونا و به کارگیری آموزش مجازی نیز در زمینه جذب این دانشجویان اثر گذار بوده است.

بروجردی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در گذشته و مدیریت خوب دکتر طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی باعث شده تا زمینه مناسبی برای تحقق برنامه‌های مصوب آماده باشد و فعالیت‌های خود را با قدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/

108 / 167 علاءالدین بروجردی واحدهای خارجی دانشگاه آزاد واحد افغانستان واحد آکسفورد دیپلماسی علمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علاءالدین بروجردی واحدهای خارجی دانشگاه آزاد واحد افغانستان واحد آکسفورد دیپلماسی علمی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس