Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:55:13 GMT

کمبودهای بیمارستان شهرستان دیر رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۱۰۳۱

کمبودهای بیمارستان شهرستان دیر رفع می‌شود

کریم علی‌حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و تقدیر از فعالیت‌های کادر بهداشت و درمان در زمان همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان گفت: تعدادی از هم‌وطنان نیز در قالب تیم‌های پزشکی در سطح کشور به کمک کادر بهداشت و درمان آمده و در این جبهه به این عزیزان کمک می‌کنند.

وی افزود: یکی از این تیم‌ها با نظر مساعد مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت الله العظمی سیستانی تشکیل شده و با ارسال پزشکان حاذق به مناطق محروم و مرزی نسبت به ویزیت بیماران بویژه بیماران کرونایی اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دیر ادامه داد: در این راستا با توجه به نیاز شهرستان از این فرصت به‌وجود آمده استفاده شد و با دعوت از دکتر ابوالفضل مظفری، این پزشک فوق تخصص بیماری‌های ریوی برای مشاوره و همکاری با کادر درمانی بیمارستان امام هادی (ع) و خدمات دهی رایگان به بیماران ریوی ازجمله کرونایی در شهرستان دیر حضور یافت.

وی گفت: بیش از ۵۰ بیمار ریه و کووید ۱۹ در شهرستان دیر توسط دکتر مظفری مورد معاینه ریه قرار گرفته و خدمات پزشکی تخصصی خود را به طور رایگان دریافت کردند.

وی با بیان اینکه حضور این فوق تخصص می‌تواند کمک شایانی به بیماران ریوی و کرونایی شهرستان دیر کند، افزود: قطعاً پزشکان و کادر درمان نیز از تجربیات و مشاوره‌های این فوق‌تخصص در جهت تبادل اطلاعات در خصوص بیماران کرونایی بهره خواهند برد.

ارتقای حوزه سلامت

فرماندار شهرستان دیر ضمن تشکر از نگاه ویژه امام جمعه دیر و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به حوزه سلامت شهرستان اظهار کرد: بدون شک مقوله سلامت مردم، از اولویت‌های اصلی دولت و مسئولین شهرستان دیر است و به جد در تلاش برای ارتقا این حوزه هستیم و انشاالله در آینده نزدیک خبرهای خوبی از این حوزه منتشر می‌شود.

علی‌حسنی افزود: با رایزنی‌های بنده و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مجموعه نفت اتفاق‌های خوبی برای بهداشت و درمان شهرستان در این چند روز اخیر افتاد و تصمیم‌های خوبی گرفته شد که کمک‌های تجهیزات تنفسی، شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به مبلغ شش میلیارد ریال به بیمارستان امام هادی (ع) از جمله همین موارد است.

وی ادامه داد: حضور رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بیمارستان امام هادی (ع) و بازدید میدانی و بررسی نکات قوت و نیازمندی‌های این بیمارستان و همچنین تعیین راهکارها و اولویت‌های کمک به این بیمارستان از دیگر اقدامات انجام شده است.

خرید تجهیزات بیمارستان

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر تلاش برای رفع مشکلات بیمارستان امام هادی (ع) گفت: با توجه به محدودیت منابع نیازمندی‌ها بیمارستان اولویت بندی شده و در گام اول برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از اتاق عمل و زایشگاه برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در همین راستا مبلغ هفت میلیارد ریال تجهیزات برای اتاق عمل و زایشگاه از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان خریداری شد.

علی‌حسنی ادامه داد: همچنین نیازسنجی‌های دیگر بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان مشخص و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری می‌شود.

وی گفت: همچنین با رایزنی انجام شده از سوی نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی با مسئولان وزارت نفت مابقی کمبودهای بیمارستان شهرستان دیر در بخش اتاق عمل و زایشگاه نیز تکمیل می‌شود.

کد خبر 4988772

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دیر بیمارستان دیر ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد ملی مقابله با کرونا ازدواج ماه محرم بیرجند کرمانشاه بیمارستان امام هادی بهداشت و درمان شهرستان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر فرزین رضازاده پنجشنبه شب در این زمینه افزود: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

کد خبر 6088766

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد