Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@16:35:38 GMT

دعوت به همکاری در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۱۲۳۹

دعوت به همکاری در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی

دفتر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برای ارتقای کیفیت اطلاع‌رسانی متناسب با سلیقه مخاطبان به‌ویژه دانشجویان از تمامی مخاطبان خلاق و علاقه‌مند به این حوزه دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برای ارتقای کیفیت اطلاع‌رسانی متناسب با سلیقه مخاطبان به‌ویژه دانشجویان از تمامی مخاطبان خلاق و علاقه‌مند به این حوزه دعوت به همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاقه‌مندان در صورت توانمندی در حوزه‌های عکاسی، فیلمبرداری، خبرنگاری، تبلیغات، مستندسازی، فضای مجازی، تولید محتوا، کلیپ، تیزر، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، اجرا، گویندگی، موسیقی و... می‌توانند تا پایان تابستان ۹۹ فرم مشخصات خود را برای ما ارسال کنند.

برای پر کردن فرم مشخصات می‌توانید از لینک http://news.iautmu.ac.ir/fa/form/268 اقدام کنید.


انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: روابط عمومی خبرنگار عکاس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری

مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

افتتاح سومین دفتر استاندارد و استانداردسازی چهارمحال و بختیاری

وی، ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.

پژوهش افزود: آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر از اهداف مهم این دفاتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم