Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:37:05 GMT

خانواده مواد فروش دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۱۵۱۸

خانواده مواد فروش دستگیر شدند

سرگرد جواد قربان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گزارش‌های مردمی به کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد حاکی از آن بود که یک باند پنج‌نفره در خیابان دریا مشغول فعالیت خرید و فروش مواد مخدر و مال‌خری هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارشات مردمی رفت‌وآمدهای مشکوکی به این خانه می‎‌شد، عنوان کرد: با دستور مقام محترم قضائی مأموران پلیس مجوز ورود به این خانه را دریافت می‌کنند و اقدام به دستگیری پنج نفر از اعضای این خانه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد ضمن تأیید صحت گزارشات مردمی در خصوص خرید و فروش مواد مخدر در این منزل و مراجعات سارقان و معتادان به این منزل گفت: در این منزل ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در همان ابتدا کشف شد که این مقدار مواد مخدر توسط اهالی این منزل به صورت حرفه‌ای به بسته‌های یک گرمی بسته‌بندی شده بود.

وی تصریح کرد: در این مأموریت یک پدر ۶۰ ساله به همراه چهار فرزندش دستگیر شدند که طبق ادعای پدر نبود شغل ثابت سبب شده است که فرزندانش وارد این حوزه شوند.

قربان‌زاده تصریح کرد: پس از بازجویی مشخص شد این خانواده به همراه مادرشان اقدام به خرید و فروش مواد مخدر و مال‌خری از سارقان می‌کردند و از این طریق برای خود درآمدزایی می‌کردند.

وی در پایان گفت: پرونده این خانواده تشکیل و تحویل مراجع محترم قضائی شد.

کد خبر 4988854 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: کشف مواد مخدر حشیش کشف تریاک دستگیری فروشنده مواد مخدر ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی شورای شهر تهران ازدواج بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی پیش بینی وضعیت هوا مواد مخدر آیت الله سید ابراهیم رئیسی زمین خواری عید سعید قربان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند