Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نجفی با اشاره به نقش رسانه های دینی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت: در عصر کنونی که دشمنان دین بیشترین بودجه و هزینه را برای تبلیغات در حوزه رسانه اختصاص داده اند رسانه های دبنی باید تمام قد در برابر تحریفات دشمنان بایستند.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: امروز رسانه‌های دینی در دنیای رسانه‌ها  و ابرقدرت‌های رسانه‌ای نقش محوری دارند و نقش رسانه‌های دینی در این هجمه رسانه‌ ای  روشنگری و هدایتگری در جامعه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه  حضور به موقع و  نگاه ریز بین  این رسانه‌ ها  در امور مختلف می‌ تواند مردم را به سمت و سوی اصل و اصول دین سوق دهد افزود: هر چقدر در امر اطلاع رسانی  از سوی این رسانه‌ها موفق‌تر باشیم بهتر می‌توانیم مکتب دین مبین اسلام معرفی کنیم.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی  ملایر  با اشاره به نقش رسانه های دینی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن افزود: در دنیای  تبلیغات که دشمنان و بیگانگان  بیشترین بودجه و هزینه را برای  تبلیغات در حوزه رسانه اختصاص داده اند رسانه های دبنی باید تمام قد و به صورت  تشکیلات منسجم  در مقابل تحریفات دشمن  ایستاده  و جامعه و جوانان را از شبهات دینی مصون نگه  دارند.

 وی  استفاده از نیروهای متعهد و انقلابی،دینی و تخصصی ، در فضای رسانه ای کشور را در مقابله با  هجمه رسانه ای دشمن  مهم برشمرد و تصریح کرد: و اگر رسانه دست افراد نا اهلش بیفتد نباید انتظار داشت که  بتوان  در برابر تهاجم فرهنگی دشمن  ایستاد.

 وی با بیان اینکه امروز باید خلائهایی را که در  فضای رسانه ای کشور وجود دارد پر کنیم  را پر کنیم افزود: در این زمینه نقش رسانه های دینی بسیار برجسته است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه یکی از حربه های دشمن  برای ضربه زدن به اعتقادات و انحراف جوانان ایجاد شبهه و تردید در اصول دین و اعتقاد جوانان است  گفت: تنها ابزاری که می‌تواند این شبهه را ایجاد کند از طریق تحریف عقاید و متون دینی است .

وی تصریح کرد: در این راستا ایجاد قرارگاه رسانه ای دینی برای جوانان و تشکیل جبهه متحد از ضروریات امروز رسانه های  دینی است.

حجت الاسلام نجفی با بیان ابنکه معرفی اماکن فرهنگی  و دینی امری مهم و ضروری از سوی رسانه های دینی  است افزود: جوان امروز ما وقتی از سوی رسانه‌های بیگانه و غرب و فضای مجازی ناسالم در محاصره قرار گرفته تنها محل و پناهگاه رسیدن به آرامش و دوری از این فضا روی آوردن به مساجد، اماکن دینیٍ حوزه های علمیه، هیات‌های مذهبی  ، روحانیت و... است.

 وی افزود: زمانی که حوزه های علمیه و مساجد ما در میدان نبرد با تهاجمات فرهنگی حضور داشته باشند می توانند گفتمان سازی دینی داشته  و در این زمینه موفق عمل کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر اضافه کرد: گفتمان بصیرت، گفتمان دینی،  و ایجاد تمدن نوین اسلامی ، تربیت جوانان مومن و انقلابی فقط و فقط از عهده  روحانیت، مساجد و اماکن دینی بر می آید  و لذا نقش اساسی در هدایت جوانان خواهند داشت.

 

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ملایر حجت الاسلام نجفی رسانه دینی مدیر اداره تبلیغات اسلامی نقش رسانه های دینی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه