Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:16:28 GMT

واحدهای تولیدی آلاینده گلستان تعطیل نمی‎‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۱۶۵۳

واحدهای تولیدی آلاینده گلستان تعطیل نمی‎‌شوند

محمدرضا کنعانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشکلات زیست محیطی واحدهای تولیدی استان در صورت بی توجهی به هشدارها، ابتدا در جلسات شهرستانی و در صورت تداوم مشکلات در جلسه ویژه کارگروه تسهیل بررسی و برای رفع آن چاره جویی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هدف محیط زیست، راهبری واحدها برای توسعه گلستان است افزود: برای اخذ مجوز زیست محیطی ۹۵ درصد واحدهایی که در ابتدای مسیر استقرار و راه‌اندازی هستند، موافقت اصولی صادر و تعطیلی واحدهای آلاینده از دستور کار خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پایش برخط (آنلاین) واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و گفـت: در حال حاضر پنج واحد تولیدی از جمله سایت پرورش میگو گمیشان، سیمان پیوند و کانسرخزر به صورت آنلاین برررسی و پایش می‌شوند و پایش‌ها بقیه واحدها به صورت خوداظهاری است.

کنعانی همچنین به راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای محیط زیست در گلستان اشاره کرد و یادآور شد: این قرارگاه می‌تواند ظرفیت بخش رسانه محیط زیست را توسعه داده و خروجی گزارش‌های خبری این قرارگاه عامل بازدارنده و نظارتی در فعالیت‌های محیط زیست باشد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست جهش تولید گلستان واحدهای آلاینده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست جهش تولید گلستان واحدهای آلاینده سازمان حفاظت محیط زیست جهش تولید گلستان واحدهای آلاینده محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، توقف کامیونهای حامل سوخت در حاشیه خیابانهای پلدشت و آلودگی ناشی از نشت گازوئیل موضوع ارسالی از شهروند خبرنگارماست.

صدای شهروند و پاسخ شهردار پلدشت را در این زمینه بشنوید.

دیگر خبرها

  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت