Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران نفر از شهرک نشینان رژیم صهیونیستی با برگزاری تظاهراتی خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، هزاران نفر از شهرک نشینان صهیونیستی شب گذشته (11 مرداد 1399) ضد سیاست های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی سال 1948 تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار استعفای وی شدند و اعلام کردند: نتانیاهو در سیاست هایش شکست خورده است.

 

تجمع اصلی تظاهرکنندگان در برابر مقر اقامت نتانیاهو درقدس اشغالی انجام شد. هزاران نفر از تظاهرکنندگان با سردادن شعارهایی خواستار استعفای وی شدند. نیروهای پلیس این رژیم به تظاهرکنندگان حمله کردند و تعدادی از آنها را بازداشت کردند.

 

در تل آویو نیز صدها نفر ضد افزایش میانگین بیکاری تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان با زدن ماسک بر صورت نتانیاهو را متهم کردند که در مبارزه با ویروس کووید 19(کرونا) و جلوگیری از پیامدهای اقتصادی آن شکست خورده است.

 

نتانیاهو شب گذشته شبکه های تلویویونی 12 و 13 در این رژیم را به تبلیغ برای برگزاری تظاهرات آشوب طلبانه چپ متهم کرد که از هفته ها پیش این اعتراض های مداوم را به طور گسترده پوشش می دهند.

 

نتانیاهو ادعا کرد: آنها به شدت برای شستشوی مغزی مردم تلاش می کنند و هدف از این اقدام براندازی نخست وزیر راستگرای این رژیم است.

 

رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از 72 هزار مبتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است که از این تعداد 523 نفر فوت شده اند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو تظاهرات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا

با افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم طرفداران فلسطینی در دانشگاه‌های آمریکا را «یهودستیز» دانست و با «وحشتناک» خواندن این اعتراضات گفت که تظاهرات «باید متوقف شود.»

به گزارش ایسنا، اعتراضات با برپایی اعتراضات و کمپ‌های چادری در دانشگاه کلمبیا و درخواست برای پایان همکاری دانشگاه با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سلاح به رژیم صهیونیسیتی به دلیل جنایات در غزه آغاز شد و کمتر از یک هفته به دانشگاه‌های سراسر آمریکا رسید. این اعتراضات منجر به تعلیق گسترده و دستگیری صدها دانشجو در نیویورک، تگزاس و کالیفرنیا شده است.

آمریکا، متحد نزدیک رژیم صهیونیستی و ارائه دهنده اصلی کمک‌های نظامی است. نتانیاهو در بیانیه‌ای گفت: «آنچه در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد وحشتناک است.

نتانیاهو مدعی شد: اوباش یهودی ستیز، دانشگاه‌های پیشرو را تصرف کرده‌اند. آنها خواستار نابودی اسرائیل هستند. آنها به دانش آموزان یهودی حمله می کنند. آنها به اعضای هیئت علمی یهودی حمله می‌کنند. این بی وجدانی است. باید متوقف شود.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، او پاسخ چند رئیس دانشگاه را «شرم آور» خواند  و گفت که باید کارهای بیشتری انجام شود.

نتانیاهو گفت: «آنچه در حال حاضر مهم است این است که همه ما، همه ما که ارزش‌ها و تمدن خود را گرامی می‌داریم، کنار هم بایستیم و بگوییم دیگر بس است.»

از زمان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل بحران انسانی بوجود آمده در غزه، دانشگاه‌های آْمریکا  کانون بحث‌های فرهنگی شدید شده‌اند. 

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از 33000 شهید برجای گذاشته است که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به گوشه رینگ می‌برد