Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@14:26:43 GMT

بررسی عملکرد یک ساله سازمان آتشنشانی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۱۶۸۷

بررسی عملکرد یک ساله سازمان آتشنشانی

خبرگزاری آریا - عملکرد یک ساله شرکت های گاز و مخابرات استان تهران و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در سی و هشتمین جلسه کمیته خدمات و زیرساخت بررسی شد.
به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، سی و هشتمین جلسه کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدارکلانشهر تهران به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و با حضور نژادبهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران، علی اکبری دبیرستاد بازآفرینی کلانشهر تهران و مدیران شرکت مخابرات شهر تهران، شرکت گاز استان تهران و سازمان آتش نشانی و ایمنی در سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه میزان تحقق مصوبات کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی شهر تهران در سه حوزه ایمنی، گاز و مخابرات از تیر ماه سال گذشته تاکنون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در یک سال گذشته 208 شیر هیدرانت برای افزایش ایمنی در محلات دارای بافت فرسوده شهر تهران توسط شرکت آتش نشانی تحویل و توسط شرکت آب‌و فاضلاب شهر تهران نصب شده است.
شرکت گاز استان تهران نیز اعلام کرد که هماهنگی های نهایی جهت جابجایی پست گاز در بافت فرسوده منطقه 16 انجام شده است.
همچنین مقرر شد شرکت مخابرات، جابجایی تابلوهای مخابراتی معارض در برخی معابر بافت فرسوده را در برنامه‌های عملیاتی خود قرار دهد. در اینباره، مقرر شد هماهنگی‌های بیش از پیش میان شهرداری تهران و شرکت مخابرات در صدور مجوزهای حفاری به‌عمل آید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از امدادرسانی به ۳۵ مورد حادثه دیده سیل و آبگرفتگی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ نصرت الله لطفی امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران در شهر ایلام ۶۵ نفر از پرسنل عملیاتی و ستادی سازمان آتش‌نشانی با استفاده از ۱۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان را انجام دادند.

وی افزود: طی جاری شدن سیلاب در ایلام تعداد ۲۵ مورد عملیات آبگرفتگی از منازل مسکونی و اماکن تجاری صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام با اشاره به امداد رسانی به ۷ خودرو گرفتار در سیلاب افزود: اکثراً سرنشینان خودروها بودند که خدمات امدادی ارائه کردند.

لطفی با اشاره به اعزام نیروهای آتش نشانی به سه مورد عملیات ریزش دیوار، گفت: محلات میلاد، پیچ عاشوری، سرطاف و مسیر فرودگاه بیشترین حادثه را داشتند.

کد خبر 750386

دیگر خبرها

  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران
  • بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز