Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@23:23:09 GMT

چرا آرش رضاوند اخراج شد؟ ستاره استقلال پاسخ داد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۱۷۱۳

چرا آرش رضاوند اخراج شد؟ ستاره استقلال پاسخ داد

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: داور می‌توانست بازی را مدیریت کند، اما او تحت‌تاثیر اعتراض سپاهانی‌ها قرار گرفت و من را اخراج کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش رضاوند در خصوص برتری تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت:

بازی خیلی حساسی بود و خداراشکر که توانستیم سه امتیاز آن را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک بازی شش امتیازی بود و دو تیم برای سهمیه می‌جنگیدند. با اینکه خیلی کار سختی بود، ولی توانستیم از سد سپاهان بگذریم و از این بابت خوشحالیم.

وی درباره اخراجش در جریان بازی، گفت:

کاری به اینکه چه شد و چه اتفاقاتی افتاد ندارم، اما مطمئنم که داور بازی قصد نداشت به من کارت زرد دوم را بدهد. نمی‌خواهم بگویم این صحنه کارت داشت یا نداشت، اما همه چیز تمام شده بود و داشتیم به بازی برمی‌گشتیم که داور به یکباره پس از اعتراض بازیکنان سپاهان به من کارت داد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: به هر حال در فوتبال برخورد‌ها اتفاق می‌افتد، اما آن صحنه موقعیت خاصی نبود و در وسط زمین خطا صورت گرفت. داور می‌توانست بازی را مدیریت کند، اما به نظرم او تحت‌تاثیر اعتراض سپاهانی‌ها قرار گرفت و به من کارت زرد دوم را داد در حالی که تا پیش از آن قصدی برای این کار نداشت.

رضاوند در پایان با اشاره به بازی‌های باقی مانده استقلال در لیگ برتر و شانس این تیم نایب قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالیم که توانستیم این بازی مهم را ببریم، چون این پیروزی خیلی به ما در ادامه مسیر کمک می‌کند. امیدوارم بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم و در نهایت سهمیه مستقیم صعود به لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم. در جام حذفی هم باید به مصاف سپاهان برویم، اما آنجا هم شانس صعود به فینال و حتی قهرمانی را داریم. هرچند که خیلی کار سختی است، ولی امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان آرش رضاوند سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد

سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشد.

سیروس پورموسوی  با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: ما در آخر جدول هستیم، بازیکن محروم و مصدومی نداریم و همه در بازی فردا حاضر هستند، بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم در این هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به حضور سپاهان در شهر خودش و دلگرمی هواداران؛ این تیم جزو تیم‌های قدرتمند است، از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن فضای تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که بسیاری از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

 باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مساله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!