Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@11:51:33 GMT

تمرین سبک زندکی کرونایی در کنار آرامش زندگی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۰۹۶

تمرین سبک زندکی کرونایی در کنار آرامش زندگی

ربانی مهر گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا باید رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی همچنین تمرین سبک زندگی کرونایی در کنار آرامش زندگی در جامعه بوجود آید.

«اسد الله ربانی مهر»در حاشیه افتتاحیه رادیو بلدیه شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: کرونا سبک زندکی شهروندان را تغییر داد و باید در سبک جدید زندگی، رعایت نکات بهداشتی در کنار آرامش در اولویت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان همدان افزود: لزوم استفاده از همه ظرفیت ها جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم از اخبار کرونا توسط رادیو بلدیه در شرایط فعلی اطلاع رسانی اخبار کرونا در اولویت قرار دارد.

 

وی  با بیان اینکه هرگونه همايش و جلسه بيشتر از ده نفر توسط دستگاههاي اجرايي ممنوع است، گفت: همکاري خوب رسانه هاو اطلاع رساني خوب در فضاي مجازي باعث همگاني نمودن و فرهنگ سازي استفاده از ماسک در جامعه شد.

 

مسئول کميته اطلاع رساني ستاد مديريت کروناي استان همدان اظهار داشت: ماسک شرط لازم  در زمان کرونا است اما به تنهايي براي جلوگيري از ابتلا و شيوع کرونا کافي نيست و باید دستور العمل های بهداشتی نیز رعایت شود.

 

گفتنی است، رادیو بلدیه شهرداری همدان با حضور رئیس و اعضا شورای شهر،مهندس صوفی شهردار همدان و ربانی مهر مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاداستانی کرونا در تالار قرآن همدان افتتاح و آغاز بکار کرد .

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: سبک زندگی کرونایی ستاد استانی کرونا کمیته اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟