Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@11:20:43 GMT

خرید اقساطی خودرو

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۱۸۷

خرید اقساطی خودرو

خیلی‌ها با شنیدن نام خرید اقساطی خودرو و احیانا تجربه تلخ وام گرفتن از شرکت‌های نامعتبری که با تبلیغات بسیار اقدام به کلاه‌برداری کرده و سپس در ارائه خدمات به مشتریان خود سرباز زده‌اند، میافتند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کاراِف، تحقیقات کارشناسان مجموعه کاراِف، در بازار این روزهای خودرویی کشور، نشان می‌دهد شرکت‌های اعطای وام جهت خرید کالای اقساطی تحت نظر بانک مرکزی با توجه به داشتن دستورالعمل‌ها و نظارت‌های ویژه و به دلیل دسترسی بهتر به منابع مالی بزرگ، فعال‌تر بوده و طرح‌های متنوع‌تری را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند که جنبه حقوقی این قراردادها در این شرایط اقتصادی فعلی، در جهت کمک به خرید خودرو برای متقاضیان بسیار مهم و تاثیرگذار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که با مشکل نقدینگی برای خرید خودرو مواجه هستید و با توجه به شرایط خاصی که بانک‌ها از شما توقع دارند (گردش حساب مناسب، داشتن یک تا سه ضامن برای اعطای وام، در نوبت‌های طولانی برای دریافت وام و ...) نمی‌توانید از تسهیلات بانکی برای خرید خودرو مورد نظر خود استفاده کنید و با توجه به شرایط موجود نیز که هر روز خودرو در حال گران شدن می‌باشد، نمی‌توانید بیشتر از این صبر نمایید با توجه به‌تمامی این مسائل چه باید کرد؟

 استارت آپ کاراِف در جهت تسهیل امر خرید خودرو مطمئن برای شما عزیزان، با عقد قرارداد با مراکز و شرکت‌های معتبر اعطای تسهیلات خرید اقساطی خودرو می‌تواند در اسرع وقت خودروی مورد نظر شما را بعد از انجام مراحل کارشناسی خودرو و صدور دفترچه سلامت خودرو خریداری کرده و در اختیار شما قراردهد.

شرایط و طرح‌های دریافت وام از کاراِف:

. اعطای تسهیلات خرید خودروهای سواری (کارکرده و صفر کیلومتر)

. تسهیلات حداکثر ۶۰٪ ارزش خودرو با دوره بازپرداخت ۱۲ الی ۴۸ ماه

. خودروهای داخلی کمتر از ۴ سال - کارکرد تا ۸۰۰۰۰ هزار کیلومتر

. خودروهای وارداتی از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ کمتر از ۵ سال - کارکرد تا ۱۲۰۰۰۰ هزار کیلومتر

تسهیلات مولتی برند

. ۳۰ ٪ نقد

. ۷۰ ٪ بازپرداخت ۲۴ ماهه

. خودروهای وارداتی از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ (کارکرده و صفر کیلومتر) به‌جز خودروهای داخلی و چینی

بهترین خرید با کمترین پیش پرداخت:

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۴۴۰۷۷۱۵۷ و ۴۴۰۸۷۳۵۲ دفتر مرکزی تهران و یا واتس آپ کاراِف ۰۹۱۰۶۴۰۴۰۶۰ تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق سایت کاراِف به آدرس https://carf.ir برای ما ارسال نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید اقساطی خودرو خرید خودرو کارا ف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • کیفیت خودروهای برقی چینی تأیید و تضمین می شود؟
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟