Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله کریمی، رئیس هیئت مدیره بازار مبل و منبت ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در مجتمع تفریحی و توریستی و تجاری مبل و منبت ملایر آقای صرامی هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌کند.

او با بیان اینکه زمین این طرح مشخص و از طریق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان واگذار شده است افزود: در این مجتمع تفریحی، توریستی و تجاری، مجموعه نمایشگاه‌های مبل و منبت، هتل، مجموعه ورزش آبی، سالن‌های آمفی تئاتر، سینما و ورزشی، مجموعه شهربازی ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی ادامه داد: سرمایه گذار مجوز‌های اولیه‌ی طرح را اخذ کرده است و با هماهنگی فرمانداری زمین ایجاد این طرح به وسعت ۱۷ هکتار در مجموعه بام ملایر در اختیار سرمایه گذار قرار گرفته شده است.

رئیس هیئت مدیره بازار مبل و منبت ملایر بیان کرد: در شهرستان ملایر ۶۵ درصد مبل و منبت کشور تولید و بخشی از این تولیدات به دیگر کشورها صادرمی شود.

او با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر در شهرستان ملایر به طور مستقیم و غیرمستقیم در صنعت مبل و منبت مشغول به کارند افزود: در ۵ هزار  کارگاه مبل و منبت کوچک و بزرگ این شهرستان ۹ هزار منبت کار  فعالیت می کنند.

کریمی با اشاره به ثبت جهانی ملایر به عنوان شهر مبل و منبت افزود: ۳۳ درصد اشتغال شهرستان ملایر در بخش مبل و منبت است و با حمایت دولت و مسئولان، در جشنواره‌  مبل و منبت پارسال صنعت مبل و منبت  این شهرستان  ۶۲۵ میلیارد تومان درآمد زایی داشته است.

ملایر در اردیبهشت سال ۹۶ به عنوان شهر ملی منبت ثبت شد و شورای جهانی صنایع‌دستی زمستان پارسال ملایر را به عنوان شهر جهانی مبل و منبت در فهرست شهر‌ها و روستا‌های جهانی صنایع‌دستی ثبت کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبل و منبت شهر جهانی مبل و منبت مبل و منبت ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان

دریافت 18 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6094745

دیگر خبرها

  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • ظرفیت کشت گیاهان دارویی در بیش از ۵۰ نقطه لرستان
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر