Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:11:30 GMT

ابتلای حدود ۷۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۵۹۱

ابتلای حدود ۷۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران به کرونا

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه تاکنون ۷۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: این افراد علاوه بر خدمات پزشک خانواده، از مشاوره‌های کارشناسان مرکز جامع سلامت روان بهره‌مند شده‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حمید چوبینه  در جلسه شورای راهبری مرکز جامع سلامت روان اظهار کرد: تاکنون حدود 700 نفر از کارکنان شهرداری تهران به بیماری کرونا دچار شدند که علاوه بر خدمات پزشک خانواده، از مشاوره‌های کارشناسان مرکز جامع سلامت روان بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم نگرش انسانی و اخلاقی به مساله سلامت روان تصریح کرد: این ابتدای راه است و من این اراده و انگیزه را در همکارانم می‌بینم که بیماران مبتلا به کرونای عضو خانواده شهرداری تهران رها نشوند تا هم ارائه خدمات با همین کیفیت ادامه پیدا کند و هم انباشت تجربه و آنالیز علمی آن امکان‌پذیر شود.

همچنین احمدعلی نوربالا، رئیس گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش دیگری از این نشست  تأکید کرد: کاری که در طرح غربالگری آسیب‌های روانی ناشی از بحران کرونا شد، هم بدیع و هم مفید بود.

وی افزود: اینکه گروهی از بیماران کووید-19 عضو شهرداری تهران را غربالگری کردید، به ارزیابی سلامت روان آنها پرداختید و با مداخله مناسب، برای بهبودی آنها تلاش کردید، تجربه بدیعی بود که امکان تبدیل به پژوهش علمی را دارد.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه، گزارشی از دست‌آوردهای علمی طرح غربالگری آسیب‌های روانی و هیجانی ناشی از بحران کرونا ارائه شد و اعضا به تحلیل آمارهای این گزارش پرداختند. همچنین ارائه گزارش از نحوه آموزش پزشکان خانواده در حوزه سلامت روان از دیگر بخش‌هایی بود که در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

آخرین آمار جهانی کرونا/ ثبت بیش از 18 میلیون مبتلا در جهان +جدول آخرین تغییراتگزارش‌دهی کرونا در ایران بر اساس معیارهای مورد تایید سازمان جهانی بهداشت استاعلام ابتلا به کرونا از سوی 85 داوطلب کنکور کارشناسی ارشد"نانو واکسن کرونا" وارد مرحله آزمایش انسانی می‌شود

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران بیشتر بخوانید... آخرین آمار جهانی کرونا/ ثبت بیش از ۱۸ میلیون مبتلا در جهان +جدول آخرین تغییرات گزارش‌دهی کرونا در ایران بر اساس معیارهای مورد تایید سازمان جهانی بهداشت است اعلام ابتلا به کرونا از سوی ۸۵ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین آمار جهانی کرونا/ ثبت بیش از ۱۸ میلیون مبتلا در جهان +جدول آخرین تغییرات گزارش‌دهی کرونا در ایران بر اساس معیارهای مورد تایید سازمان جهانی بهداشت است اعلام ابتلا به کرونا از سوی ۸۵ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" ۲ دلایل "سردمزاجی جنسی" از منظر طب سنتی+ راهکار درمانی ۳ تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان ۴ جسد "قاضی منصوری" به خانواده‌اش تحویل داده شد ۵ جزئیات متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی/ افزایش تا ۷ میلیون تومان ۶ آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروهای قراردادی وزارت بهداشت از فردا ۷ اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ضربه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا: سرکرده «تندر» در اختیار ماست ۸ یک جابجایی دیگر در سازمان زندان‌ها؛ علی‌اکبری رفتنی شد مهمترین اخبار اجتماعی مصرف داروی "رمدیسیور" می‌تواند باعث "آسیب کبدی" شود نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" یک تصور غلط درباره افرادی که به دلیل "سکته مغزی" دچار اختلال تکلم شده‌اند! زورگیری سارقان جوان از پسر ۱۴ ساله/ کشف قمه آغشته به خون از متهمان مهمترین اخبار تسنیم وزیر کشور:‌ عزاداری ماه محرم را به نحو احسن برگزار می‌کنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ عراق| منع ورود زائران به کربلای معلی تا ۱۳ محرم شاخص بورس تهران بر بام ۲ میلیون واحد نشست رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران شهرداری تهران سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران؛ مدیرکل سلامت شهرداری تهران در ایین آغاز زندگی مشترک این دو زوج گفت: بسترسازی برای آغاز زندگی مشترک برای همه گروه‌های جمعیتی و سنی از جمله افراد دارای معلولیت از موضوعاتی است که این اداره کل در شهرداری تهران دنبال می‌کند. 

حمید صاحب با بیان اینکه در سال گذشته از سوی یکی از مجموعه‌های مرتبط با حوزه ناشنوایان جشن ازدواج برای ۵۰ زوج برگزار شده است، افزود: در سال جاری تسهیل گری ازدواج با استفاده از مشوق‌هایی که در قانون پیش بینی شده است در دستور کار قرار دارد و امیدواریم امسال شاهد اجرای مراسم پیوند زوجین جوان دارای معلولیت بیشتری با یکدیگر باشیم.

به گفته وی، با همکاری تشکل‌های مرتبط با حوزه افراد دارای معلولیت جشن ازدواج برای گروه‌های مختلف معلولیت برگزار شود. 

در این آیین که با حضور گسترده شهروندان برگزار شد، خطبه عقد این زوجین جاری و هدایایی به انان اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا