Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این دوره از شورای شهر و شهرداری کار عمرانی خاصی را در تهران انجام نداده‌اند، گفت: در این دوره تنها چند پروژه از جمله زیرگذر احداث شده است که در مقایسه با وسعت شهر تهران، پروژه خاصی محسوب نمی‌شود. - اخبار اجتماعی -

ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شهرداری تهران اظهار کرد: شهرداری باید براساس برنامه پنج ساله سوم اقدامات خود را انجام دهد و شورا نیز بر فرآیند فعالیتها نظارت داشته باشد.

وی تصریح کرد: فرآیند احداث و کلنگ‌زنی و در نهایت بهره‌برداری از یک پروژه زمان خاص خود را طی می‌کند و شاید حدود 3 تا 4 سال طول بکشد و باید بر فرآیند این پروژه‌ها نظارت شود تا در زمان اعلام شده به بهره‌برداری برسد.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: بخشی از پروژه‌هایی که در این دوره از مدیریت شهری به بهره‌برداری رسیده، فعالیت عمرانی آن از دوره قبل آغاز شده و بالغ بر 90 درصد پیشرفت کار به دوره قبل مربوط است و تنها 10 درصد از پروژه در این دوره انجام شده است.

قناعتی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده همچنین بازدیدهای میدانی از سطح شهر کاملاً این مسئله احساس می‌شود که کار عمرانی خاصی در این دوره از مدیریت شهری انجام نشده است و تنها چند پروژه از جمله زیرگذر احداث شده است که در مقایسه با وسعت شهر تهران، پروژه خاصی محسوب نمی‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از ضعیف‌ترین شوراهای شهر تهران را در این دوره شاهد بودیم، گفت: ریاست شورای شهر تهران، محسن هاشمی نیز بارها بر این موضوع اشاره کردند و در واقع در این دوره هیچ کار خاصی انجام نشده و مردم نیز بر این مسئله تأکید دارند.

درخواست عضو شورای شهر تهران از آیت الله رئیسی درباره انتخابات شورایاری‌ها

انتهای پیام/

 

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران بیشتر بخوانید... درخواست عضو شورای شهر تهران از آیت الله رئیسی درباره انتخابات شورایاری‌ها قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... درخواست عضو شورای شهر تهران از آیت الله رئیسی درباره انتخابات شورایاری‌ها واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" ۲ دلایل "سردمزاجی جنسی" از منظر طب سنتی+ راهکار درمانی ۳ تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان ۴ جسد "قاضی منصوری" به خانواده‌اش تحویل داده شد ۵ جزئیات متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی/ افزایش تا ۷ میلیون تومان ۶ آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروهای قراردادی وزارت بهداشت از فردا ۷ اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ضربه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا: سرکرده «تندر» در اختیار ماست ۸ یک جابجایی دیگر در سازمان زندان‌ها؛ علی‌اکبری رفتنی شد مهمترین اخبار اجتماعی مصرف داروی "رمدیسیور" می‌تواند باعث "آسیب کبدی" شود نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" یک تصور غلط درباره افرادی که به دلیل "سکته مغزی" دچار اختلال تکلم شده‌اند! زورگیری سارقان جوان از پسر ۱۴ ساله/ کشف قمه آغشته به خون از متهمان مهمترین اخبار تسنیم وزیر کشور:‌ عزاداری ماه محرم را به نحو احسن برگزار می‌کنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ عراق| منع ورود زائران به کربلای معلی تا ۱۳ محرم شاخص بورس تهران بر بام ۲ میلیون واحد نشست رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در بازدید از پروژه‌های شهری رشت (طرح میثاق) اظهار کرد: پروژه‌های شهری رشت پیشرفت قابل قبولی دارد اما این تلاش‌ها برای رفاه حال شهروندان استمرار داشته باشد.

استاندار گیلان ساماندهی ترافیک شهری رشت از مطالبات اصلی شهروندان برشمرد و بیان کرد: احداث تقاطع، بازگشایی گره کور ترافیک شهری، جمع آوری آب‌های سطحی و حل مساله پسماند از دیگر انتظارات و مطالبات رشتوندان است که گام به گام توسط مدیریت رفع می‌شود.

عباسی با بیان اینکه پیشرفت اجرای پروژه طرح میثاق رشت رضایت بخش است، گفت: چهار پروژه طرح میثاق رشت تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به انسجام و همدلی بین مدیریت و پارلمان شهری رشت افزود: وفاق و همدلی خوبی بین اعضای شورا و مدیریت شهری شکل گرفته و این مساله بر سرعت بخشی کارها کمک می‌کند.

استاندار گیلان با تاکید. بر لزوم سرعت بخشی اجرای پروژه‌های شهری بیان کرد: هیچ بهانه‌ای نباید باعث به اخیر افتادن اجرای پروژه‌های شهری رشت شود.

عباسی تصریح کرد: در صورت امکان شیفت کارها برای سرعت بخشی پروژه طرح میثاق رشت افزایش پیدا کند تا شهروندان هر چه زود ثمره کار مدیریت شهری را لمس کنند و ببینند.

وی با بیان اینکه تفکیک زباله در رشت پیشرفت خوبی دارد، افزود: کارهایی که ط دو سال اخیر در مدیریت شهری رشت انجام شده در ۴۰ سال اخیر سابقه نداشته است.

کد خبر 6086854

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی