Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ماه ژوئن واردات نفت هند با کاهش 19 درصدی نسبت به سال قبل به کمترین حد در 9 سال گذشته رسید و دلیل این کاهش واردات قرنطینه های مربوط به شیوع پاندمی کرونا و ذخایر کافی این کشور اعلام شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از آرگوس، بر اساس داده های اولیه وزارت نفت هند، این کشور در ماه ژوئن 3.34 میلیون بشکه در روز نفت وارد کرد کرد که کمترین میزان واردات از دسامبر 2011 بود، درحالی که درماه ژوئن سال 2019 هند 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

13 میلیون بشکه و در ماه مه 3.45 میلیون بشکه در روز نفت وارد کرده بود.

وابستگی به نفت در هند در ماه ژوئن برابر با 83.6 درصد بود در حالی در سال گذشته در همان زمان این وابستگی 83.9 درصد بوده است.

در ماه مه پالایشگاه های هند با 4.28 میلیون بشکه در روز پالایش نسبت به 3.86 میلیون بشکه ماه مه سال قبل شاهد افزایش فعالیت بودند اما بعد از اینکه در ماه های آوریل و مه تقاضای سوخت به شدت کاهش یافت ذخایر تولید هم افزایش یافت.

قرنطینه 5 ماهه در این کشور در 31 آگوست به پایان می رسید اما شاید با شیوع موج دوم کرونا دوباره قرنطینه ها برقرار شود.

هند بعد از ایالات متحده و برزیل سومین کشور در ابتلا به کروناست.

انتظار نمی رود در ماه جولای خرید نفت هند دوباره به وضعیت قبلی برگشته باشد چون شرکت دولتی که کنترل 90 درصد از بازار سوخت کشور را بر عهده دارد هنوز برای بازگشایی پالایشگاه ها اقدامی نکرده است.

IOC بزرگ ترین پالایشگر هند، تولید خود را از 93 درصد به 73 درصد رسانده است و تصمیم دارد تا زمان افزایش تقاضای سوخت میزان تولید خود را کمتر از 75 درصد حفظ کند.

برچسب هاانرژی امروز هند واردات نفت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز هند واردات نفت آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو میلیون بشکه ماه ژوئن نفت هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از رسیدگی این سازمان به بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار پرونده در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده‌های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از 2 میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد، 87 درصد مربوط به معاینات بالینی، حدود 7 درصد در زمینه خدمات آزمایشگاهی، نزدیک به 3.5 درصد مربوط به معاینات اجساد و حدود 1.5 درصد در حوزه کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

تمام آنچه باید درباره "پزشکی قانونی"، "کالبدگشایی"، "گواهی فوت" و "جواز دفن" بدانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور