Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@09:42:03 GMT

سرمربی پرسپولیس باید دو مهاجم دیگر بگیرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۷۲۴

به گزارش جام نیوز، خبرورزشی نوشت: فرشاد پیوس مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: برای آنکه این تیم بتواند در فصل آینده هم مدعی درجه یک قهرمانی باشد، نیاز به مهره دارد.

 

در شرایطی که شایعات مربوط به جدایی برخی بازیکنان و ستاره‌های پرسپولیس باعث ایجاد نگرانی شدید نزد هواداران این تیم شده، فرشاد پیوس برای یحیی گل‌محمدی پیشنهاداتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: برای آنکه این تیم بتواند در فصل آینده هم مدعی درجه یک قهرمانی باشد، نیاز به مهره دارد. در حال حاضر جنس پرسپولیس از هر نظر جور است، اما در چند بازی به خصوص خط حمله هنوز نیاز به جذب بازیکن حس می‌شود.

 

او ادامه داد: علی علیپور مهاجمی است که می‌تواند مشکلات خط حمله باشگاه را رفع کند، اما اگر یحیی می‌خواهد نتیجه مطلوبی در خط حمله بگیرد، باید حداقل دو مهاجم دیگر به تیمش اضافه کند؛ دو مهاجمی که فقط برای گلزنی به جمع پرسپولیسی‌ها بیایند و حاشیه‌ای نداشته باشند. در این صورت است که می‌توانیم بگوییم خط حمله تیم در فصل آینده هم زهردار خواهد بود.

 

پیوس همچنین اضافه کرد: حالا که پرسپولیس توانست ۴ قهرمانی پشت‌سر هم را به دست بیاورد و با همین آمار به عنوان قوی‌ترین باشگاه فوتبال ایران طی سال‌های اخیر شناخته می‌شود زمان آن است تا به سمت کسب موفقیت‌های بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا برود. فکر می‌کنم همه هواداران پرسپولیس این خواسته را داشته باشند ولی برای رسیدن به چنین افتخاری نیاز است همه بازیکنان تیم حفظ شوند؛ به خصوص ستاره‌های تأثیرگذاری که توانایی ایجاد تغییر در نتیجه بازی‌ها را دارند. اگر یحیی بتواند تمام شاگردانش را حفظ کند و به تقویت این تیم بپردازد فکر می‌کنم قهرمانی آسیا هم دور از دسترس نباشد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره خروج استقلال ملاثانی از جام حذفی با شکست برابر سپاهان و استعفای سیاوش اکبرپور سرمربی تیم استقلال ملاثانی بعد از پایان بازی اظهار کرد: یک سری از مسائلی که سیاوش اکبرپور عنوان کرده درست است. واقعاً کار کردن در تیم استقلال ملاثانی دشوار است، اکبرپور منتظر بود تا تیمش بازی خوبی ارائه کند که این اتفاق رخ داد و تیمش با ارائه یک بازی خوب حذف شد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی افزود: شنیده بودم اکبرپور زودتر از اینها تصمیم به استعفا دارد، اما صبر کرد تا تیمش برابر سپاهان آبرومندانه بازی کند که این اتفاق افتاد. بعد از بازی با اکبرپور صحبت کردم. او از شرایطی که تیم دارد خسته است و نیاز به استراحت دارد. با استعفای او مخالفت می‌شود و سعی می‌کنیم تا پس از آنکه خستگی‌اش در رفت با وی صحبت کنیم و در تیم ماندنی شود. به اکبرپور حق می‌دهم، چون سرمربی یک تیم دوست دارد تا تیمش مشکلی نداشته باشد و بدون مشکل تمرین کند، در سفر‌ها دردسری نداشته باشد و کلاً بدون مشکل کار کند. شاید هدف اکبرپور شوک دادن به تیم است تا بهتر به تیم رسیدگی شود. در کل با او صحبت می‌کنیم تا در تیم بماند و نمی‌گذاریم جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم