Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:15:43 GMT

برخورد با ۲۱ تور گردشگری غیرمجاز در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۳۳۳۳

برخورد با ۲۱ تور گردشگری غیرمجاز در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس دفتر بررسی و همکاری‌های اداره‌کل میراث فرهنگی گیلان گفت: طی همکاری‌های مشترک با پلیس فتا استان در راستای برخورد با افراد، شبکه‌ها و صفحات گردشگری غیرمجاز در فضای مجازی، منجر به مسدود شدن و جلوگیری از فعالیت ۲۱ گروه‌ گردشگری غیرمجاز شد.

روزبه آلیانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به رصد مداوم فضای مجازی و استناد به شکایات دریافتی از کاربران این شبکه‌ها در خصوص فعالیت برخی تورهای گردشگری، اظهار کرد: طی ماه‌های پرگردشگر استان گیلان، فعالیت‌های غیرمجاز در فضای مجازی، شبکه‌ها و اپلیکیشن‌های اطلاع‌رسانی اوج می‌گیرد و در همین راستا با پیگیری فعالیت‌های این افراد که مبادرت به تبلیغ تورهای گردشگری بدون مجوز و تشکیل گروه‌های گردشگری غیرمجاز کرده بودند، برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر بررسی و همکاری‌های اداره‌کل میراث فرهنگی افزود: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با فرماندهی نیروی انتظامی استان پس از شناسایی این افراد و گروه‌ها از فعالیت ۲۱ گروه که بدون هیچگونه مجوزی مبادرت به تبلیغ و اجرای تورهای غیرمجاز می‌کردند در فضای مجازی جلوگیری شد.

وی ادامه داد: این گروه‌ها با فریب مردم و اخذ هزینه‌هایی آنان را دعوت به شرکت در تجمعات نامتعارف و هنجارشکنانه می‌کردند.

آلیانی با بیان اینکه بسیاری از این شبکه‌ها و صفحات مجازی برای تبلیغات برنامه‌های گردشگری خود از تصاویر خصوصی افراد استفاده می‌کنند، تصریح کرد: متاسفانه شکایت متعددی از سوی اشخاص، خانواده‌ها و علاقمندان به سفر در خصوص انتشار تصاویر و فیلم‌های شخصی گردشگران توسط مدیران این گروه‌ها و به منظور انجام تبلیغات، بدون کسب رضایت  از آن‌ها اعلام ‌می‌شود که برای جلوگیری از سوء استفاده می‌بایست به این موارد دقت کرد.

رئیس دفتر بررسی و همکاری‌های اداره‌کل میراث فرهنگی گیلان از علاقمندان به سفر و گردشگری خواست تا برای حفظ امنیت روانی و سلامت خود و خانواده تنها با مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی مجاز و دارای مجوز جهت خرید بسته‌های سفر اقدام کنند و از دریافت و خرید هرگونه خدمات در فضای مجازی پرهیز کرده و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، آن‌ها را جهت پیگیری‌های آتی به مراجع ذی‌صلاح اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری میراث فرهنگی گردشگري تور گردشگری گردشگری غیرمجاز فضای مجازی گروه ها شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید