Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش‌سوزی شدیدی در منطقه بزرگی از جنوب کالیفرنیا گسترش یافته که امروز (یکشنبه) باعث تخلیه حدود ۷۸۰۰ نفر و تخریب یک خانه تاکنون شده است.

به گزارش ایسنا، با وجود ۳۷۴ آتش‌نشان و پشتیبانی هوایی که در تلاش برای مهار این حریق گسترده هستند، اطفای این آتش‌سوزی عظیم ۱۶۰۰ هکتاری به نظر بسیار بعید بوده و آسمان بالای مناطق بزرگی از کالیفرنیای جنوبی را با دود پوشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رغم افزایش پشتیبانی هوایی و تلاش بیش از ۳۷۰ آتش‌نشان درگیر مبارزه با این آتش‌سوزی، هنوز یک درصد از آتش‌سوزی نیز مهار نشده است.

این آتش‌سوزی در "ریورساید" واقع در ۸۸ کیلومتری شرق لس‌آنجلس آغاز شده و در حال حاضر بیش از ۱۶۰۰ هکتار را به آتش کشیده است.

طبق اعلام اداره جنگلداری و حفاظت از آتش کالیفرنیا (CAL FIRE)، دستور تخلیه تاکنون برای بخش‌های زیادی از مناطق اطراف حریق صادر شده است.

آتش‌نشانان در شرایط دشواری که سرویس ملی هواشناسی از دمای هوای ۴۰ درجه سانتی‌گرادی در ریورساید و سان برناردینو خبر می‌دهد، درگیر عملیات اطفای حریق هستند. 

بنا بر گزارش اسپوتنیک، وقوع آتش‌سوزی‌های طبیعی در کالیفرنیای جنوبی به ویژه در خلال خشکسالی‌های مکرر و در اواخر تابستان و اوایل پاییز رایج است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي ایالت کالیفرنیا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در دانشگاه کالیفرنیا که چادر‌های اعتراضی دانشجویان برپا شده است، دانشجویان حامی فلسطین و (رژیم) اسرائیل با هم درگیر شدند.

با گسترش اعتراضات و برپایی چادر‌ها از سوی دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس در روز‌های اخیر، بر تعداد مخالفان آنها نیز افزوده شده است، اما تا روز یکشنبه این رویارویی بین دانشجویان حامی فلسطین و (رژیم) اسرائیل آرام بود.

با این حال به گفته معاون ارتباطات راهبردی دانشگاه کالیفرنیا، این روند تغییر کرده و برخی از معترضان موانعی را که این دانشگاه برای جدا کردن دو طیف مختلف دانشجویان ایجاد کرده بودند، شکستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا