Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس از انتقال به این تیم از هر نظر بیشترین سود را برد تا خوشبخت‌ترین مربی لیگ برتر نام بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی در شرایطی در تعطیلات نیم فصل به پرسپولیس آمد که این باشگاه مجبور شد چک 4 میلیاردی به باشگاه شهر خودرو پرداخت کند و قراردادی به مبلغ شش‌ونیم میلیارد هم با خود این مربی امضا شد تا به نوعی جذب او بیش از 10 میلیارد تومان برای پرسپولیس آب بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان مبالغی هم بین برخی واسطه‌ها در این انتقال ردوبدل شده است که باعث شده سازمان بازرسی کشور هم به این موضوع ورود کند. 

اما قرارداد نیم فصل گل‌محمدی با پرسپولیس به مانند قرارداد فصل آینده وی با این باشگاه آپشن‌هایی هم دارد که باعث افزایش چشمگیر آن می‌شود.

کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا، کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، رسیدن به مقام قهرمانی جام حذفی و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هر یک 10 درصد به قرارداد دو میلیاردی گل‌محمدی با پرسپولیس در نیم فصلی که رو به اتمام است، اضافه می‌کند.

تا اینجای کار پرسپولیس هم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرده و هم قهرمان لیگ شده است. با این تفاسیر فعلا 400 میلیون تومان به قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس اضافه شده است. اگر سرخپوشان در جام حذفی هم موفق به قهرمانی شده و از گروه خود در لیگ قهرمانان هم صعود کنند 400 میلیون دیگر به قرارداد یحیی اضافه می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه قرارداد کل فصل گل‌محمدی با شهر خودرو دو و نیم میلیارد تومان برای یک فصل بود که نیمی از آن را نیز دریافت کرد.

با شرایط موجود یحیی گل‌محمدی از پیوستن به پرسپولیس در نیم فصل از هر نظر سود خوبی برد. اول اینکه او تیم صدرنشین و مدعی اول قهرمانی را از گابریل کالدرون تحویل گرفت و توانست روند خوب این تیم را تا تثبیت قهرمانی ادامه دهد. هر چند این مربی در لیگ قهرمانان از دو بازی فقط یک امتیاز کسب کرد که اصلا آمار خوبی برای وی نبود. دوما یحیی با یک قرارداد مالی خیلی بهتر راهی پرسپولیس شد و تا الان حدود 80 درصد پولش را هم دریافت کرده تا از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشد.

در این میان پرسپولیس از نظر مالی کلی متضرر شد. از این بابت که هم باید کل پول گابریل کالدرون و دستیارانش به اضافه جریمه لحاظ شده را بپردازد و هم اینکه تا الان مجبور به پرداخت 4 میلیارد به شهر خودرو و دو میلیاردو چهارصد میلیون هم به گل‌محمدی شده است. بماند که نزدیک به یک میلیارد هم دستمزد دستیاران گل‌محمدی برای این نیم فصل شده است.

شاید تصور اینکه پرسپولیس با کالدرون قهرمان نمی‌شد خیلی سخت باشد. از این جهت که این تیم در 5 بازی آخر خود با این مربی به پیروزی رسیده بود و  در بهترین شرایط خود قرار داشت. با این تفاسیر گل‌محمدی خیلی خوشبخت بود که سرمربی پرسپولیس شد و جدا از کسب افتخار قهرمانی کلی هم از نظر مالی سود کرد.

فراموش نشود باشگاه پرسپولیس برای تکرار چهارمین قهرمانی‌اش بهای سنگینی داد. بیش از یک میلیون دلار هزینه مربیان آرژانتینی و حدود 12 میلیارد هم دستمزد مربیان ایرانی (با احتساب قرارداد دو میلیاردی کریم باقری)  و رضایت نامه سرمربیاش. 

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان گل محمدی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)