Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراضات کارگران هپکو به بلاتکلیفی این شرکت امروز نیز ادامه یافت و کارگران خواستار عزل مدیران ناتوان این شرکت شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعتراضات کارگران هپکو به بلاتکلیفی این شرکت عظیم تولید خودرو‌های سنگین صبح امروز نیز ادامه پیدا کرده است.
اعتراض کارگران به ناتوانی مدیران نسبت به حل مشکلات این شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آنها خواستار عزل مدیران فعلی هپکو هستند.
همچنین کارگران در تجمع اعتراضی امروز خود در متنی کنایه آمیز، تشکر ویژه پرسنل و کارگران هپکو را از «دست اندازان و مسئولین دولتی» اعلام کردند.
آنان از مسئولان به دلیل زحمات برای راه اندازی شرکت هپکو و تعیین یک شبه سهامدار عمده هپکو و خالی ماندن جیب کارگران تشکر کردند. همچنین از مسئولان استانی بابت «سنگ اندازی در مسیر انتخاب مدیران لایق و فعال» تقدیر کردند.  
کارگران معتقدند این روند باعث شده است که تولید در این شرکت بی معنی شود و مسیر وابستگی این شرکت به نهاد‌های دیگر را ایجاد کرده است.
کارگران همچنین از صداوسیما بابت انتشار اخبار امید بخش، اما غیرواقعی درباره هپکو به صورت کنایه آمیز تشکر کردند.   بیشتر بخوانید: ادامه اعتراضات کارگران هپکو / خواسته معترضان؛ دریافت حقوق از طریق رونق کار! کارگران هپکو امروز، چهارم مرداد در اعتراض به بلاتکلیفی اعتصاب کردند حسابرسی، کار و جذب نیرو؛ سه مطالبه اصلی کارگران هپکو / آیا وظیفه‌ای برای تأمین اجتماعی تعیین شده است؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرونده هپکو اعتراضات کارگری سازمان خصوصی سازی استانداری مرکزی کارگران هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان همزمان با صبح پنجشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع نمایندگان قشر کارگری به میزبانی دفتر خود بیان کرد: اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه فعالیت کارگران است

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را سال جهش تولید و مشارکت مردم نامگذاری کرده اند، تاکید کرد: همه اقشار مختلف به ویژه قشر کارگران باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

امام جمعه دامغان قشر کارگری را زحمتکش‌ترین قشر جامعه دانست و گفت: اگر کارگران کار نکنند رونق تولید اتفاق نمی‌افتد و کارگران برای حفظ عزت کشور تلاش می‌کنند.

رستمیان با اشاره به نقش آفرینی کارگران در چرخش چرخ‌های اقتصادی کشورمان، گفت: تلاش کارگران برای تولید کشور «مجاهدانه» است

وی با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان ما هفت هزار نفر کارگر مستمری بگیر تأمین اجتماعی در شهرستان داریم که انتظار می‌رود مسئولان به مشکلات آنها رسیدگی کنند، گفت: نداشتن امنیت شغلی، عدم قرارداد کاری به صورت سالیانه، کامل نبودن سنوات کارگران عمده مشکلات قشر کارگری است که باید پیگیری و حل شود

کد خبر 6088392

دیگر خبرها

  • چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی‌شود؟!
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری