Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان روز یکشنبه به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: اقدام و حرکت انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دشمن را در براندازی نظام خوار و ذلیل کرد.

وی با بیان اینکه وظیفه این شورا علاوه بر نظم و انضباط در برگزاری آیین های انقلابی، دعوت به موقع شورا و حضور مردم، از جمله خلق حماسه ۹ دیماه ۸۸ بود که آتش فتنه را در سراسر کشور فرو نشاند و خواب راحت را از چشم مستکبران در داخل و خارج کشور ربود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام فاضلیان خاطرنشان کرد: با تدبیر هوشمندانه و به موقع امام خمینی(ره) در ۱۲ مرداد ۵۹ نهادی با عنوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف ایجاد همبستگی بین تشکل های سیاسی در برگزاری مراسم های گوناگون برای حضور مستمر مردم در  پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر آرا و اندیشه ولی فقیه، تاسیس شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ساماندهی و حضور میلیونی مردم در سراسر کشور در برگزاری آیین های انقلابی را از پر افتخارترین سندهای ماندگار این شورا عنوان کرد.

وی ادامه داد: انجام فعالیت های فراجناحی، عمل کردن در حفظ نظام و پشتیبانی کامل از ولایت فقیه و در نهایت بصیرت و لحظه شناسی از دیگر وظایف این نهاد است.

حجت الاسلام فاضلیان خاطرنشان کرد: ویژگی نخست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیروی محض از اوامر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان فصل الخطاب در تمامی امور و انجام فعالیت ها فراجناحی ،عمل کردن در حفظ نظام و پشتیبانی کامل از ولایت فقیه و در نهایت بصیرت و لحظه شناسی این نهاد مقدس در مقاطع حساس کشور است.

به گفته وی در پی شیوع کرونا در این ماهها و به منظور جلوگیری از اجتماعات، به دنبال استفاده از فضای مجازی و بهره مندی از رسانه ها، با راه اندازی پویش ها و استفاده مطلوب از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان در تدارک گزینه های جایگزین برای مدیریت شور و هیجان مردم هستیم.

وی عنوان کرد: حدود ۱۴ مراسم اصلی شامل ستاد دهه فجر، ارتحال امام(ره)، روز قدس،۱۳ آبان،۷ تیر، ۸ شهریور و ۱۲ فروردین و برنامه ریزی راهپیمایی‌هایی به صورت غیر مترقبه و توجه به اجتماعات ملی و تظاهرات سیاسی با مسوولیت شورای تبلیغات اسلامی برنامه ریزی می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان پیش بینی کرد: با ادامه شرایط فعلی و سرایت ویروس کرونا، مراسم ها با جمعیت بسیار کم و به صورت نمادین برگزار شده که کسی آسیب نبیند. 

حجت الاسلام فاضلیان ادامه داد: عزاداری ها در ایام محرم با توجه به فرموده مقام معظم رهبری، با برنامه ریزی و خلاقیتی جدید پوشش می‌دهیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاهها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد و در تاریخ ۱۲ مردادماه سال ۵۹ با موافقت امام راحل تشکیل شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان دهه فجر ویروس کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است