Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@12:21:40 GMT

فروش اینترنتی خودتان را افزایش دهید

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۳۹۵۱

فروش اینترنتی خودتان را افزایش دهید

از آنجایی که تعداد فروشگاه های اینترنتی مانند قارچ زیاد شده است، باید بتوان کاربر را درگیر کرد تا از فروشگاه اینترنتی شما خرید را انجام دهد.

برای موفقیت اینترنتی آماده هستی؟

یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد برای فروش کالا به صورت اینترنتی، راه‌اندازی یک وبسایت فروشگاهی در کنار کانال‌های فروش دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در نگاه اول تصور کنید راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسیار پیچیده است، به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم می گیرند فقط بر روی شبکه های اجتماعی تمرکز.

مواردی مانند خرید هاست، محتواگذاری در وب سایت، ثبت محصولات، دیده شدن در گوگل، پشتیبانی، کدنویسی و مواردی از این دست باعث میشوند تا افراد تصور کنند که راه اندازی فروشگاه اینترنتی پیچیده است.

به صورت کلی طراحی فروشگاه اینترنتی به دو روش مختلف انجام می شود. برخی از دوستان با استفاده از ابزارهای آماده مانند وردپرس، جوملا و ... فروشگاه های اینترنتی را ایجاد میکنند و برخی از دوستان مانند ما با استفاده از کدنویسی این کار را انجام می دهند.

مسلما زمانی که از ابزارهای آماده استفاده می کنید، در مدت زمان کم تر و با مبلغ کمتری می توانید فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنید اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد که نباید از آن غافل شد.

از آنجایی که تعداد فروشگاه های اینترنتی مانند قارچ زیاد شده است، باید بتوان کاربر را درگیر کرد تا از فروشگاه اینترنتی شما خرید را انجام دهد. در واقع باید کاربر را وارد یک بازی کرد که اصطلاحا به این فرایند Gamification گفته می شود. ساده ترین تکنیک gamification پیاده سازی سیستم امتیازدهی بر اساس میزان خریدهای صورت گرفته است که مسلما پیاده سازی چنین مواردی با استفاده از ابزارهای آماده به همین سادگی امکان پذیر نیست. پس از نظر ما بهترین گزینه برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده از کدنویسی است. چرا که امکان گسترش تمام بخش های فروشگاه اینترنتی برای شما فراهم است.

اما چه زبانی برای پیاده سازی فروشگاه اینترنتی پیشنهاد می شود؟

پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی فروشگاه اینترنتی، ASP.Net با زبان برنامه نویسی سی شارپ و PHP می باشند. هر کدام از این زبان های برنامه نویسی مزایا و معایب خاص خود را دارند اما حقیقت این است که هر دو روش خوب هستند. مهم آن شخص یا تمیمی است که کدنویسی را انجام می هد.

در این مطلب قصد داریم امکانات فروشگاه ساز اکسین ست را با هم مرور کنیم:

1.محصولات نامحدود:

شما می توانید محصولات خود را به صورت نامحدود به همراه ویژگی ها، تصاویر، ویدئو و قیمت های متعدد در فروشگاه اینترنتی خودتان درج کرده و بفروشید. نکته جالب اینکه امکان درج چندین قیمت بر روی یک محصول بر اساس معیارهای خاص وجود دارد.

2.جستجو و فیلتر کردن محصولات

شما میتوانید مانند وب سایت دیجی کالا فیلترهای جست و جوی متعددی را در فروشگاه اینتنرتی خودتان تعریف کنید تا کاربران راحت تر به محصولات مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

3.روش های گوناگون ارسال کالا

شما میتوانید شیوه های مختلفی را برای ارسال کالا در سیستم تعریف کنید تا کاربر زمان ثبت سفارش با توجه به صلاحدید خود یک روش را انتخاب کرده و هزینه ارسال به مبلغ فاکتور اضافه شود.

4.روش های گوناگون پرداخت

شیوه های مختلفی برای پرداخت هزینه سفارش در نظر گرفته شده است. مانند: پرداخت آنلاین، کارت به کارت، پرداخت در محل و حتی پرداخت به صورت بیعانه.

5.کاربران وب سایت

لیست کامل افرادی که در فروشگاه اینترنتی شما ثبت نام کرده اند به شما نمایش داده می شود و حتی میتوانید وفادارترین مشتریان را شناسایی کنید. مواردی همچون کیف پول و ... برای کاربران در نظر گرفته شده است.

6.تخفیفات گوناگون

امکان تعریف کدهای تخفیف متعدد جهت ترغیب کردن کاربران به خرید اینترنتی وجود دارد. نکته جالب اینکه میتوانید بر اساس میزان سفارش کدهای پرداخت متعددی را در سیستم تعریف کنید.

7.ارائه گزارش های مختلف

گزارش های مختلفی در پنل مدیریت به شما ارائه داده می شود. مواردی مانند: آمار بازدید از بخش های مختلف وب سایت، میزان بازدید هر محصول، میزان فروش، پرفروش ترین محصولات، مشتریان وفادار و ...

8.تعریف منو به صورت داینامیک

شما میتوانید نوار منو وب سایت را به سلیقه خودتان ایجاد و مدیریت کنید.

9.طراحی به صورت رسپانسیو

طراحی فروشگاه اینترنتی شما به گونه ای است که در پلتفرم های مختلف مانند موبایل و تبلت به صورت کاملا بهینه نمایش داده میشود. نکته جالب اینکه علاوه بر قالب، پنل مدیریت نیز به صورت کاملا رسپانسیو طراحی شده است.

10.رعایت استانداردهای سئو

تمام فاکتورهای موتورهای جست و جو برای کسب بهترین نتایج در نتایج جست و جو در طراحی فروشگاه اینترنتی رعایت می شود.

11.پیاده سازی سیستم همکاری در فروش

شما میتوانید کاربران مختلفی را در سیستم تعریف کنید. به عنوان مثال کاربران عادی که محصولات را با قیمت فروس مشاهده و خریداری میکنند و کاربرانی که همکار هستند و محصولات را با قیمت همکار مشاهده میکنند.

12.اطلاع از موجود شدن محصولات

زمانی که موجودی یک محصول به اتمام می رسد، دکمه افزودن به سبد خرید مخفی شده و دکمه "به من اطلاع بده" نمایش داده می شود. در اینصورت کاربر شماره موبایل خود را وارد میکند تا در صورت موجود شدن محصول به ایشان اطلاع دهید.

13.پیاده سازی علم Gamification

از آنجایی که تعداد فروشگاه های اینترنتی مانند قارچ زیاد شده است، باید بتوان کاربر را درگیر کرد تا از فروشگاه اینترنتی شما خرید را انجام دهد. در واقع باید کاربر را وارد یک بازی کرد که اصطلاحا به این فرایند Gamification گفته می شود.

14.امکان رتبه بندی محصولات

کاربران میتوانند نظر خود را در رابطه با محصولات درج کنند تا پس از تایید مدیر سایت در وب سایت نمایش داده شود.

15.مدیریت سفارش ها

تمام سفارش های ثبت شده با تمام جزئیات به شما نمایش داده می شوند و شما میتوانید وضعیت سفارش ها را تغییر دهید. علاوه بر آن می توانید وضعیت سفارش ها را تغییر دهید تا با اینکار یک پیامک به صورت خودکار برای کاربر ارسال شود.

16.متصل به پنل پیامک کاوه نگار

فروشگاه اینترنتی شما به یک سامانه پیامکی قدرتمند متصل است تا پیام هایی را در شرایط مختلف به کاربر یا مدیر وب سایت ارسال نماید

17.بهرمندی از اپلیکیشن اندروید و IOS

در کنار طراحی فروشگاه اینترنتی در صورت نیاز می توانید اپلکیشن اندروید و آی او اس متصل به وب سایت را از ما تحویل بگیرید

18.تعریف کارمند به همراه سطوح دسترسی

امکان تعریف کارمندان جهت مدیریت بخش های مختلف وب سایت به همراه اعمال محدودیت های لازم جهت هر کدام از آنها.

19.امکان خصوصی سازی

از آنجایی که برای طراحی فروشگاه اینترنتی از ابزارهای آماده مانند وردپرس استفاده نمی کنیم، امکان ارتقا تمام بخش ها آنگونه که شما نیاز دارید، فراهم است.

20. به روز رسانی و امکانات جدید

اکسین ست برخلاف سرویس‌های اوپن سورس مانند وردپرس که به روزرسانی پیچیده‌ای دارند، بصورت هر روزه در حال رشد و به روزرسانی است و هر روز امکانات جدیدتری به سرویس سازیتو اضافه می‌شود. همچنین در صورت درخواست کاربران برای اضافه شدن یک ویژگی خاص، سازیتو تمام سعی خود را برای پیاده‌سازی و رفع نیاز مشتریان انجام خواهد داد.

21. پشتیبانی فنی و بازاریابی

نیروهای پشتیبانی اکسین ست همواره در مراحل ساخت و ویرایش فروشگاه و در صورت وجود مشکلات فنی در کنار شماست. همچنین در زمینه سئو، بازاریابی دیجیتال و طراحی UI، با مشاوره رایگان سعی در افزایش میزان کاربران وبسایت شما و در نتیجه افزایش فروش فروشگاه شما دارد.

در صورتی که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود سوال دارید میتوانید از ما بپرسید

**این محتوا تبلیغاتی است

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین طراحی فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی شما فروشگاه های اینترنتی ابزارهای آماده نمایش داده اینترنتی خود شما میتوانید راه اندازی تعریف کنید پیاده سازی سفارش ها وب سایت بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟

کلاهبرداری اینترنتی در حال افزایش است. پلتفرم آمار Statista به افزایش شدید موارد کلاهبرداری در امنیت سایبری در سال ۲۰۲۰ میلادی اشاره کرده است که بر اساس آن شاهد افزایش قابل توجه (۶۰ درصدی) از کلاهبرداری‌های اینترنتی در جهان است.

رصدکنندگان روند افزایش جرایم اینترنتی در جهان، بر این باورند که در سال‌های اخیر شاهد افزایش بدافزارها، ابزار‌های تبلیغاتی مزاحم، تروجان‌ها، فیشینگ، داروسازی و ویروس‌ها هستیم و کلاهبرداران با شیوه‌های مختلف اقدام به اخاذی، دزدی و کلاهبرداری می‌کنند به طوری که پس از اخاذی‌های اینترنتی، نشر اطلاعات شخصی، جعل، کلاهبرداری در اعتماد و کلاهبرداری عاشقانه بیشترین فراگیری را در بین کلاهبرداری‌های اینترنتی دارد.

چه اقداماتی می‌توانید برای محافظت در برابر وب سایت‌های خطرناک انجام دهید؟

در چنین شرایطی این سوال پیش می‌آید که چه اقداماتی می‌توانید برای محافظت در برابر وب سایت‌های خطرناک انجام دهید؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که باید از یک هشداردهنده و برنامه‌های بررسی ایمنی هنگام استفاده از مرورگر‌های وب استفاده کنید که خوشبختانه ابزار‌های قدرتمند و برنامه‌های کاربردی مبتنی بر وب در دسترس کاربران قرار دارد.

سایر گزینه‌های سطح بالا برای محافظت در برابر وب‌سایت‌های خطرناک

نرم افزار سیستم عامل خود را به روز کنید و به روز رسانی خودکار را فعال کنید. چه از محصولات اپل یا محصولات ویندوز استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که فایل‌های خود را همیشه به روز نگه دارید.

نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند را نصب کنید و آن را به روز نگه دارید. ممکن است بخواهید آشکارساز‌های بدافزار را به عنوان افزونه‌ها در مرورگر خود، مسدودکننده‌های پاپ آپ، شاید حتی VPN و The Onion Router اضافه کنید. برخی از برنامه‌ها ممکن است با یکدیگر سازگار نباشند، پس این را در نظر داشته باشید.

اگر از شبکه وای فای (Wi-Fi) استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که اتصال خود را ایمن کنید. هرگز از شبکه Wi-Fi ناامن (عمومی) در هنگام انجام بانکداری آنلاین، عملیات تجارت الکترونیک یا ارسال ایمیل استفاده نکنید. این به سادگی امن نیست.

قبل از اینکه روی URL تصادفی، پیام بازشو، پیام ایمیل یا پیام متنی کلیک کنید، مکث کنید. این احتمال وجود دارد که هیچ بستگان گمشده‌ای وجود نداشته باشد که بخواهد یک تُن پول، یا یک سپرده بادآورده از شاهزاده ابوظبی، یا یک سپرده اشتباه از بانک آمریکا، سیتی بانک، یا ولز فارگو به مبلغ میلیون‌ها دلار به شما واگذار کند. عقل سلیم راه زیادی را برای محافظت در برابر پیشرفت‌های کلاهبرداران پیش می‌برد.

چند نشانه کلاهبرداری سایبری

کمیسیون تجارت آمریکا به کاربران توصیه می‌کند که مراقب باشند؛ چندین نشانه وجود دارد که کلاهبرداری سایبری در شرف وقوع است. این موارد شامل موارد زیر است:

مشکلی وجود دارد که باید با آن کنار بیایید یا جایزه‌ای وجود دارد که باید ادعا کنید

کلاهبرداران همیشه می‌خواهند چیزی را به صورت رایگان به شما بدهند یا به شما پرداخت کنند، اما همیشه برای انتقال وجوه به اطلاعات شخصی و حساس شما نیاز دارند.

هنرمندان کلاهبردار هویت دوستان، خانواده، همکاران سازمان‌های دولتی یا کسب‌وکار را جعل می‌کنند. فن‌آوری پیشرفته به این کلاهبرداران اجازه می‌دهد تا از طریق شماره تلفن‌های جعلی با شما تماس بگیرند، از طریق پیامک شما را فریب دهند و شما را از طریق وب‌سایت‌های خطرناک هدایت کنند.

هر زمان که قرار است کلاهبرداری در یک وب‌سایت اتفاق بیفتد، همیشه تحت فشار قرار می‌گیرید که اقدام کنید، این احساس فوریت می‌گوید که شما در شرف بازرسی هستید، آژانس‌های جمع‌آوری ادعا می‌کنند که شما مبالغ قابل توجهی پول مدیون هستید یا یکی از بستگانی که مدت‌هاست از دست رفته است و مجری دارایی او به شدت نیاز دارد با شما تماس بگیرد.

گزینه‌های آهنین زیادی وجود دارد که می‌توانید برای محافظت از خود در برابر این پیشرفت‌های شوم استفاده کنید. همه ایمیل‌های کلاهبرداری را گزارش دهید، آنها را حذف کنید و فرستندگان را مسدود کنید.

اگر به طور تصادفی یک ایمیل قانونی را از یک طلبکار حذف کردید، نگران نباشید که او راه‌هایی برای تماس مجدد با شما پیدا می‌کند. قوانین سخت و سریعی وجود دارد که شرکت‌ها را از فریب دادن مشتریان خود باز می‌دارد. 

به عنوان مثال، بانک شما هرگز از شما شماره حساب یا شماره تامین اجتماعی شما را از طریق ایمیل نمی‌خواهد. اگر مشکوک هستید که یک وب‌سایت نادرست عمل می‌کند، فوراً با آن تماس بگیرید. 

هرگز به کسی اجازه ندهید اطلاعات کسب‌و کار یا زندگی خصوصی شما را دریافت و از آن سوءاستفاده کند، زیرا پیشگیری بهتر از درمان است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳