Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@10:03:55 GMT

پیوستن به پویش کمک مومنانه، انجام وظیفه دینی است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۴۵۶۴

پیوستن به پویش کمک مومنانه، انجام وظیفه دینی است

معین حاجی زاده گفت: ما در قبال یکدیگر احساس مسئولیت داریم و همه با هم برادریم ضمن این که کمک به هم نوع ریشه در اعتقادات مذهبی ما دارد از این رو پیوستن به پویش کمک مومنانه یک انجام وظیفه دینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان معین حاجی زاده قهرمان وشووی بازیهای کشورهای اسلامی آسیا در  گفتگو با خبرنگار ما در خصوص پویش کمک مومنانه گفت: ضمن دعوت از همه مردم ایران و به خصوص ورزشکاران برای پیوستن به پویش کمک مومنانه ، من نیز به این پویش که سراسر مهربانی و کمک است، می پیوندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی زاده ادامه داد: ما در قبال یکدیگر احساس مسئولیت داریم و همه با هم برادریم از طرفی کمک به هم نوع ریشه در اعتقادات مذهبی ما دارد از این رو پیوستن به پویش کمک مومنانه انجام وظیفه دینی است.

وی بیان کرد: اگر چه در این روزهای کرونایی شرایط زندگی بسیاری از افراد جامعه بیش از پیش سخت تر شده است اما پویش کمک مومنانه تدبیری زیبا مقام معظم رهبری بود تا در راستای همدلی با آسیب دیدگان جامعه، گام برداریم.

قهرمان وشوو آسیا بیان کرد: فارغ از همه نتایج منفی ویروس کشنده کرونا اما این ویروس دلیلی شده تا جلوه ای تازه از خیر و همدلی در جامعه به نمایش گذاشته شود.

حاجی زاده توضیح داد: یکی از جلوه های زیبای کمک مومنانه این بود که ورزشکارانی که شاید سال ها از یکدیگر دور بودند، به هم نزدیک شدند، دیدارها تازه شد و با اتحادی که ورزشکاران داشتند در مرحله اول این پویش گام برداشتند.

قهرمان وشوو آسیا در سال ۲۰۱۷، پویش کمک مومنانه را امید آفرین دانست و توضیح داد: توزیع بسته های حمایتی در میان نیازمندان به واقع تقسیم امید در جامعه است ضمن این که نباید به قشر خاصی اتکا کنیم بلکه باید همه آحاد جامعه در تقسیم مهربانی و کمک به هم نوع در تلاش باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پیوستن به پویش کمک مومنانه حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است