Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل و خودروی متهمان ۴۰ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۲۱ کیلوگرم موادمخدر کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار ‌حیدر عباس‌زاده‌ با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان با کار اطلاعاتی و فنی شبانه روزی اعضای باند 4 نفره قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با رصد اطلاعاتی محل دپو سلاح و مهمات را شناسایی و بامداد امروز (12 مرداد 99) با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم هر 4 متهم را دستگیر کردند.

انهدام باند قاچاق سلاح به مرکز ایران / کشف 200 قبضه اسلحه جنگی از متهمان / سلاح‌های مکشوفه از مرزهای غربی ‌وارد شده‌اندواکنش جانشین فرمانده ناجا به سلاح‌های غیر‌مجاز و قاچاق سلاح‌ / ناجا با تشکیل قرارگاه برای مبارزه جدی با قاچاق اسلحه ‌‌ورود کرددزفول| قاچاقچی اسلحه با 57 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در دام قانون گرفتار شد

سردار عباس زاده بیان داشت: در بازرسی از منزل و خودروی متهمان 40 قبضه سلاح غیرمجاز پنج تیر شورشی وینچستر، 20 کیلوگرم تریاک، یک کیلو حشیش کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,57/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌طوفان شدید دلگان را درنوردید / خسارت به تیرهای برق، مغازه‌های شهر و لوله‌های آب + تصاویر ۲ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۳ گزارش| بی‌آبی در کنار کوه‌های دنا / مردم روستای «توت‌نده» ‌آب آشامیدنی ندارند ۴ زلزله ۴.۱ ریشتری سنگان را لرزاند ۵ گزارش|«مشکلات اقتصادی» اصلی‌ترین مانع ازدواج جوانان/ تهیه جهیزیه ناممکن شده است ۶ وعده ۱۰ ساله مسئولان برای تعیین تکلیف مسکن مهر اهواز کی محقق می‌شود؟+ اسناد ۷ گزارش ویدئویی| گرانی‌ افسارگسیخته در گیلان/ عرصه ‌بر مردم تنگ شده/ دولت ترمز قیمت‌ها ‌را گم کرده است ۸ محرومیت در قلب منطقه نفتی ایران/ ۸۰ درصد ‌جوانان رامشیری بیکارند / مردم ‌آب شرب ندارند مهمترین اخبار استانها گزارش| لبیک مداحان و شعرای اصفهانی به فرمایشات ‌مقام معظم رهبری / در ماه محرم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم لبیک آستان قدس رضوی به مطالبه زائران / نصب سایبان در صحن‌های حرم منور رضوی+فیلم مشهد در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد / ۲۰ درصد ‌بیماران بستری ‌غیر‌بومی‌اند /‌ هموطنان ‌به مشهد سفر نکنند ‌تخفیف‌ ویژه سازمان بنادر ‌برای کشتی‌ها و کانتینرها در چابهار‌ / معافیت‌های تعرفه‌ای ‌مواد معدنی ‌به سه ماه رسید مهمترین اخبار تسنیم روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد نمکی: در کوتاه‌‌تر از ۲ ماه از واردکننده تجهیزات پزشکی به تولیدکننده و صادرکننده تبدیل شدیم «علاج تحریم»| علیزاده: دیپلماسی مقاومت و اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم‌هاست پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ اختصاصی تسنیم|بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن ۳ ساله شد/همتی: برای آغاز پرداخت وام ودیعه منتظر اعلام اسامی هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سلاح و مهمات قاچاق سلاح قبضه سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است

به گزارش خبرآنلاین، «حسین عوض علی» وزیر خارجه سودان در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور شواهد و مدارکی را در اختیار دارد که نشان می‌دهد فرودگاه‌های چاد میزبان بیش از ۴۰۰ فروند هواپیمای حامل مهمات جنگی برای نیروهای واکنش سریع سودان از امارات بودند.

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، وزیر خارجه سودان اظهار کرد: چاد دو فرودگاه «ام جرس» و «ابشی» را به پروازهایی اختصاص داده که از امارات سلاح و مهمات نظامی برای «شبه‌نظامیان تروریست» می‌آورند.

به گزارش ایسنا، حسین عوض علی در ادامه گفت: بیش از ۴۰۰ پرواز برای انتقال سلاح و مهمات انجام شد که توسط دستگاه‌های ملی سودان و آژانس‌های بین‌المللی ویژه، اطلاعات دقیق این پروازها و مسیرهای هوایی و تاریخ فرود و تخلیه بارهایشان رصد شدند.

او در ادامه نیز گفت که ارتش سودان با تعدادی از کاروان‌هایی که از چاد سلاح به داخل کشور منتقل می‌کردند، پس از ورودشان به خاک سودان مقابله کرد.

وزیر خارجه سودان با اشاره به اینکه چاد همچنان پایگاهی برای فرماندهی نیروهای واکنش سریع است و نشست‌ها و دیدارهای آنها در این کشور برگزار شده و عملیات‌های سربازگیری، جذب نیرو و جمع‌آوری پول در این کشور انجام می‌شود، علاوه بر این زخمی‌های آنها در بیمارستان‌های چاد درمان می‌شوند و یا ترتیب سفر آنها به آنجا برای درمان داده می‌شود، از دولت چاد خواست از حمایت از نیروهای واکنش سریع دست بردارد.

پیش از این امارات اعلام کرده بود که به هیچ یک از دو طرف درگیری در سودان سلاح و مهمات نمی‌دهد و از هیچ کدام از آنها جانبداری نمی‌کند.

جنگ در سودان ۱۵ آوریل ۲۰۲۳ میان ارتش این کشور به فرماندهی عبد الفتاح البرهان و نیروهای واکنش سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) آغاز شد.

برخی طرف‌های عربی‌، آفریقایی و بین‌المللی برای برقراری آتش‌بس میان دو طرف سودانی وارد عمل شدند اما این میانجیگری‌ها نتیجه‌بخش نبود.

این جنگ تاکنون موجب کشته شدن هزاران تن در سودان شده و این کشور آفریقایی با ۴۸ میلیون جمعیت را در آستانه قحطی قرار داده، در این جنگ زیرساخت‌های ضعیف سودان ویران شده و طبق اعلام سازمان ملل، بیش از ۸.۵ میلیون سودانی آواره شده‌اند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903199

دیگر خبرها

  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران