Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@12:18:19 GMT

آغاز مسابقات ملی مهارت در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۵۳۱۰

آغاز مسابقات ملی مهارت در کردستان

مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در کردستان با حضور ۵۰ شرکت کننده با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مدیرکل آموزش فنی حرفه ای کردستان روز یکشنبه اظهار داشت: مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در ۱۹ رشته و با حضور ۵۰ شرکت کننده از سراسر استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جمیل احمدی افزود: این دوره از مسابقات در ۶ حوزه اجرا و با حضور ۳۹ کارشناس داوری می‌شود که علاوه بر رعایت تمام پروتکل های بهداشتی این دوره از مسابقات در جهت جلوگیری از تجمع شرکت کنندگان و کارشناسان در پنج حوزه اجرا و با رعایت کامل آئین نامه فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی نخبگان مهارتی، ارتقای توان مهارتی نیروی کار مطابق با سطح جهانی، شناسایی نقاط قوت وضعیت آموزش‌های مهارتی، آشنایی مربیان با سطح استاندارد آموزش‌های مهارت جهانی و تکنولوژی های نوین و بسترسازی برای اجرای آموزش‌های پروژه‌ محور اعلام کرد.

احمدی افزود: جوشکاری، کابینت سازی، لوله کشی و گرمایشی، تاسیسات الکتریکی، مکاترونیک، تراش CNC، طراحی وب، فناوری اتومبیل، فناوری طراحی گرافیک، گل آرایی، آجر چینی، صافکاری، قنادی و آشپزی از جمله رشته‌های مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان کردستان است.

وی یادآور شد: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات جواز حضور در مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت را دریافت و پس از برگزاری اردوهای آماده سازی و تخصصی در مرحله کشوری این مسابقات حضور خواهند یافت.

در حال حاضر ۱۶ مرکز آموزش فنی حرفه ای چارت دار دولتی و ۱۳۴ آموزشگاه فنی حرفه ای خصوصی در این استان مجوز فعالیت دارند که حدود ۷۵۰ مربی نیز در این مراکز مشغول به کار و آموزش هنرجویان هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت مسابقات ملی مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۹۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد و گفت: جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

فلاح خوش مشرب، افزود: همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد