Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: در تفاهم نامه ای که با بنیاد علوی منعقد شد برای صدور سند ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر در استان گلستان اقدام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد حسینی» ظهر امروز(یکشنبه ۱۲ مرداد) در مراسم تفاهم نامه مشترک تعیین تکلیف تصرفات اراضی بنیاد علوی و سنددار کردن املاک ۶۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار و ۱۷ شهر کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت استان گلستان اظهار کرد: بنیاد مسکن از سال 72 و ابتدای برنامه دوم توسعه یکی از تکالیفی که برعهده دارد پیگیری صدور سند برای بخش های روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: 21 درصد از مجموع 936 روستا که بیش از 20 خانوار در استان وجود دارد اراضی اصلاحات ارضی است و برای صدور سند برای این روستاها اقدام شده است.

 

حسینی با بیان اینکه 9 درصد روستاهای استان اوقافی است، افزود: با مجموعه اوقاف و امور خیریه استان گلستان نشست هایی برگزار کردیم تا مشکلات صدور سند برای اهالی این روستاها حل شود.

 

وی افزود: 70 درصد از اراضی روستایی استان نیز متعلق به بنیاد علوی بوده است که بنا به دلایلی تعیین و تکلیف نشده بود و در گام دوم انقلاب با فرمایش مقام معظم رهبری در این مسیر گام برداشیم.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان متذکر شد: در تفاهم نامه ای که با بنیاد علوی داشتیم برای صدور سند 600 روستا و 17 شهر در استان اقدام می شود و بنا شد در مثلث خدمت ثبت اسناد، بنیاد علوی و بنیاد مسکن تا سال 1400 در راستای تعیین و تکلیف این اراضی گام بلندی بردارند.

 

حسینی افزود: در اجرای این طرح نسبت به تثبیت مالکیت 128 هزار واحد مسکونی از مجموع 228 هزار واحد مسکونی روستایی که شامل 64 درصد جامعه هدف روستای استان است اقدام می شود.

 

وی اظهارداشت: نسبت به صدور سند 40 هزار واحد مسکونی در شهرهای کوچک نیز اقدام می شود و در مجموع 512 هزار و 160 هزار نفر در شهرهای زیر 20 هزار نفر و روستاهای استان شامل 60 درصد جمعیت شهری و روستایی استان از این خدمت بهره مند می شوند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان متذکر شد: برای تثبیت مالکیت این اراضی و واحدهای مسکونی 100 تیم ارزیاب تشکیل شده است و از طریق رسانه ملی و برای مردم آگاهی رسانی می کنیم که محدودیت زمانی دارند و مردم مرزبندی های اراضی خود را مشخص کنند تا با همکاری دهیاری ها نسبت به صدور این اسناد اقدام شود.

 

حسینی افزود: یکی از تأثیرات تثبیت مالکیت جلوگیری از مهاجرت معکوس و افزایش ارزش افزوده اراضی و رونق تولید را به وجود می آورد.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: سنددار کردن اراضی بنیاد علوی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان سید محمد حسینی برای صدور سند اقدام می شود بنیاد مسکن تفاهم نامه بنیاد علوی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • صدور سند امامزاده بی بی خدیجه خاتون میبد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی