Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمشق به شدت توافق امضا شده میان شبه نظامیان سوریه دموکراتیک (قسد) و یک شرکت نفتی آمریکایی برای سرقت نفت سوریه را محکوم و تاکید کرد که این توافق را باطل و فاقد وجاهت قانونی می‌داند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع رسمی وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که جمهوری عربی سوریه، شدیداً توافق امضا شده میان شبه نظامیان سوریه دموکراتیک (قسد) و یک شرکت نفتی آمریکایی برای سرقت نفت سوریه با نظارت و حمایت دولت آمریکا محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع تاکید کرد که این توافق به منزله یک دزدی تمام عیار است و تنها می‌توان آن را معامله‌ای میان دزدانی توصیف کرد که برخی از آنها دست به سرقت زده و دزدان دیگر قصد خریداری آن را دارند و حاکمیت سوریه را نقض می‌کنند. این کار ادامه روش خصمانه آمریکا در قابل سوریه در سرقت منابع و ثروت‌های مردم این کشور و سنگ اندازی در مسیر تلاش‌های دمشق برای بازسازی آنچه محسوب می‌شود که تروریسم مورد حمایت خود آمریکا تخریب کرده است.

این منبع خاطرنشان کرد: جمهوری عربی سوریه، این توافق را باطل و ملغی و فاقد وجاهت قانونی به حساب می‌آورد و مجدداً هشدار می‌دهد که چنین اقدامات پستی بیانگر روش این شبه‌نظامیان مزدوری است که راضی شده‌اند عروسکی ارزان در دست اشغالگر آمریکایی باشند.

وی تاکید کرد: این شبه نظامیان اجیرشده باید درک کنند که اشغالگر ظالم آمریکایی یقیناً به سمت زوال پیش می‌رود و این شبه نظامیان همانند سایر گروه‌های تروریستی که دولت سوریه توانست آنها را شکست دهد، شکست خواهند خورد. سوری‌های اصیل می‌توانند از ثروت‌ها و منابع خود حفاظت کرده و تمامیت ارضی و وحدت ملت خود را حفظ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قسد آمريكا میادین نفتی سوریه شبه نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق

 به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دمشق، ارتش سوریه در بیانیه‌ای از حمله هوایی دشمن صهیونیستی به محیط شهر دمشق خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این بیانیه آمده است: در ساعت ۲۲:۰۵ روز پنجشنبه به وقت محلی دمشق (ساعت ۲۲:۳۵ به وقت تهران)، جنگنده‌های دشمن صهیونیستی با شلیک چند موشک از آسمان جولان اشغالی، یک پایگاه نظامی در محیط شهر دمشق را مورد حمله قرارداد‌ند.

بنابه اعلام ارتش سوریه، در پی این حمله، ۸ سرباز سوری زخمی و خسارت مادی در این پایگاه برجا ماند.

منابع محلی نیز گفتند، موشک‌های دشمن یک ساختمان سه طبقه وابسته به تشکیلات امنیتی سوریه در منطقه نجها را مورد حمله قرار دادند.

منطقه نجها به فاصله ۱۰ کیلومتری دمشق پایتخت در جنوب منطقه سیده زینب (س) واقع شده است.

شاهدان عینی می‌گویند، در اثر این حمله دشمن خسارت‌های زیادی به ساختمان یادشده وارد شده است.

برپایه این گزارش، همزمان با این حمله دشمن، پدافند ارتش سوریه برای مقابله با موشک‌های دشمن فعال شده است.

این حمله جنگنده‌های صهیونیستی به فاصله یک ماه از حمله به مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق صورت می‌گیرد.

این اولین بار است که صهیونیست‌ها در حمله به خاک سوریه، یک مرکز امنیتی را مورد حمله قرار می‌دهند.

دیگر خبرها

  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • آکسیوس: توافق حماس و اسرائیل تنها امید بایدن است