Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:01:49 GMT

سرانه اردوگاه دانش آموزی در زنجان ۲.۵ سانتی متر است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۶۴۳۴

سرانه اردوگاه دانش آموزی در زنجان ۲.۵ سانتی متر است

جعفر گنج خانلو در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت اردوگاه دانش آموزی امام خمینی (ره) زنجان اشاره کرد و گفت: این اردوگاه پذیرایی اردوی راهیان نور هم است ولی فضای مناسبی ندارد و این درشان شهر شو و شعور حسینی نیست.

وی با بیان اینکه سرانه اردوگاه دانش آموزی در کشور ۴.۵ متر است، اظهار کرد: سرانه اردوگاه دانش در استان زنجان ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ سانتی متر است.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: سرانه اردوگاه دانش آموزی در استان ۲۳ صدم درصد پایین‌تر از میانگین کشوری است.

گنج خانلو تاکید کرد: به این استان یک اردوگاه دانش آموزی پیش بینی شده که باید پنج هکتار باشد که تنها ۱.۵ هکتار اختصاص یافته است.

وی افزود: خیلی از استان‌ها دو یا سه اردوگاه دانش آموزی دارند و دانش آموزان از امکانات فرهنگی و تفریحی آنها استفاده می‌کنند که در این میان باید استان هم از این امکانات رفاهی برای دانش آموزان استفاده کند.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان، از برپایی ۴۷۶ پایگاه اوقات فراغت توسط آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد و گفت: فعالیت این پایگاه‌ها به صورت فضای مجازی است.

گنج خانلو افزود: تقویت سطح دانش علمی، اجتماعی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دانش‌آموزان از اهداف برگزاری این طرح است و رویکرد برنامه‌های اوقات فراغت مهارت محوری است.

وی تاکید کرد: برنامه‌های اوقات فراغت برای دانش آموزان در بستر فضای مجازی شاد است.

کد خبر 4989224

منبع: مهر

کلیدواژه: مدارس دانش آموزان اوقات فراغت ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ماه محرم ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی سرانه اردوگاه دانش اردوگاه دانش آموزی استان زنجان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدیدی از مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی با شرکت ۱۳۴۰ دانش آموز در ۲۶ لیگ از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان، مین یاب قرار است در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شده و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت هم مراسم اختتامیه مسابقات در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

دانش آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش آموزان نخبه می‌باشد.

پس از برگزاری این دوره از مسابقات روبوتیکاپ، برای برگزیدگان دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

این دوره‌های آمادگی قرار است از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شود و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیر ماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب خواهند شد.

پیش از این، تیم جهانی رباتیک دانش آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده است.

همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند

دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات لازم است برای ثبت نام با شماره ۶۷۴۳۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6091389 علی قدمی

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری