Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین میرحسامی روز یکشنبه و قبل از دیدار با این تیم اهوازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تیم حفاری، تیم خوب و شایسته‌ای است که آنها هم مثل ما برای بقا در لیگ دسته ۲ تلاش می‌کنند و امیدواریم که در بازی امروز  بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کرده و دل هواداران این تیم را برای فصل اینده زنده نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم سردار  بوکان در این روزها کرونایی و سرد فوتبال که هیچ کس به فعالیت مجدد آن امیدوار نبود بعد از یک تعطیلی چندماهه بالاخره با کمکی جمعی از علاقه‌مندان به این رشته در بوکان دوباره به حرکت افتاد.

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان اضافه کرد: متاسفانه سرمربی این تیم استعفا داده و مدیرعامل سابق این تیم نیز بنا به دلایلی از این تیم کناره‌گیری کرده بود و این تیم پیش از آغاز مجدد مسابقات تنها از چند بازیکن و مربیان بومی برخوردار بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با رایزنی‌هایی که فرمانداری و هیات فوتبال و جمعی از مسوولان از جمله استاندار آذربایجان‌غربی انجام شد با همه مشکلات خود تنها با ۲ جلسه تمرین و استفاده از چند بازیکن جوان دوباره فعالیت این تیم استارت خورد.

میرحسامی با اشاره به اینکه متاسفانه در ۲ بازی گذشته شانس با ما یار نبود و نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم، افزود: با تلاش کادر خوب و جوان تیم سردار در این چند روز گذشته تمرینات منظمی را تدارک دیدیم.

بعد از کنار رفتن "پیروز قربانی"سرمربی سابق این تیم،  میرحسامی  بعد از سه سال فعالیت به‌عنوان مربی در باشگاه سردار، سرانجام هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

سردار بوکان ساعت ۲۰ امروز در ورزشگاه شهید باکری ارومیه میزبان تیم حفاری اهواز خواهد بود.

این تیم با ۲۶ امتیاز به دست آمده و بازی‌های ضعیف در این فصل در بین ۱۴ تیم گروه ب مسابقات دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران، در رده دوازدهم و در خطر سقوط به رقابت‌های دسته سوم فوتبال کشور قرار گرفته است.

تیم سردار بوکان امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ کشور تجربه می‌کند؛ این تیم در این فصل با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی‌حفاری اهواز، رزکان کرج نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال سردار بوکان آذربایجان غربی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سردار بوکان آذربایجان غربی بوکان فوتبال سردار بوکان آذربایجان غربی بوکان سردار بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم