Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@22:48:35 GMT

دستگیری ۱۴ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۶۵۶۱

دستگیری ۱۴ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در ایلام


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ جمال موسوی ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس با فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد درگیری در سطح شهرستان، بلافاصله یگان گشت به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این درگیری خانوادگی خوشبختانه با حضور به موقع پلیس عاملان نزاع دسته جمعی دستگیر شدند، افزود: با حضور ماموران انتظامی آرامش در محل این نزاع کاملاً برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه ۱۴ نفر از عاملان این نزاع دسته جمعی دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی مهرداد بذرپاش ایلام نزاع دسته جمعی طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی مهرداد بذرپاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد گورهای دسته جمعی کشف شده در غزه/ کشف ۴۹ جسد دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المیادین، منابع فلسطینی امروز چهارشنبه از افزایش گورهای دسته جمعی کشف شده در اطراف بیمارستان‌های غزه به هفت مورد خبر دادند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در این باره با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک گور دسته جمعی جدید در بیمارستان شفا در غزه کشف شده است.

براین اساس این سومین گور دسته جمعی کشف شده در بیمارستان شفا در غزه است که از درون آن تاکنون اجساد ۴۹ فلسطینی خارج شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین تاکید کرده است که با کشف این گور دسته جمعی، شمار گورهای دسته جمعی کشف شده در نوار غزه به هفت مورد افزایش پیدا کرده است.

این در حالی است که اخیراً الجزایر از اعضای شورای امنیت سازمان ملل خواسته است که برای بررسی موضوع گورهای دسته جمعی در غزه، تشکیل جلسه دهند.

کد خبر 6100781 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد گورهای دسته جمعی کشف شده در غزه/ کشف ۴۹ جسد دیگر
  • کشف گور جمعی دیگر در بیمارستان شفاء غزه
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان