Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم پور با بیان اینکه جابجایی تیرهای برق و تسهیل حریم از مشکلات اجرای باند دوم محور خلیل آباد به بردسکن است، گفت: امیدواریم با تسهیل حریم و رفع مشکلات در این حوزه بین اداره برق و راهداری و راه و شهرسازی شروع باند دوم از سمت خلیل آباد به بردسکن را داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص اجرای باند دوم محور خلیل آباد به بردسکن اظهار داشت: پیرو سفر مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی به شهرستان خلیل آباد در خصوص پیگیری تسهیل باند دوم محور خلیل آباد به بردسکن جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و مدیران کل مربوطه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این نشست با توجه به ارائه توضیحاتی که ارائه شد، باید مشاور باند دوم طرح خود آماده کند تا نشست نهایی برای تصویب این طرح برگزار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بستر راه ها، زمینه توسعه را فراهم می کند حتماً در این طرح باید بحث کشاورزی شهرستان دیده شود.

فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: امیدواریم با تسهیل حریم و رفع مشکلات این موارد بین اداره برق و راهداری و راه و شهرسازی شروع باند دوم از سمت خلیل آباد به بردسکن را داشته باشیم.

وی جابجایی تیرهای برق را از جمله مشکلات اجرای باند دوم این محور دانست و اذعان کرد: 31  تیر برق در بستر راه باند دوم قرار می گیرد  و تعداد از تیرهای برق نیز در حریم جاده قرار می گیرد که باید تسهیل حریم انجام شود.

قاسم پور در ادامه با بیان اینکه فاصله حریم راه نیز از دیگر مشکلات باند دوم محور خلیل آباد به بردسکن است، عنوان کرد: بنا شد به منظور ایمن سازی این موارد مشاور با نظر دستگاه های اجرایی مرتبط نشست خود را برگزار و کار کارشناسی لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه به نظر می آید بتوانیم تا شنبه هفته آینده این موضوع به جمع بندی برسد، تشریح کرد: باتوجه به اینکه پیمان پیمانکار هنوز جاری است بتواند در 5 کیلومتر اولیه کار را شروع کند و آسفالت ریخته و به بهره برداری برسد.

فرماندار خلیل آباد همچنین در پایان بیان کرد: امیدواریم با اتفاقاتی که در حال رخ دادن است اگر مشکل دیگری بر سر راه اجرای این پروژه قرار نگیرد از 5 کیلومتر ابتدایی این محور در سال 1399 بهره برداری صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اجرای باند دوم تسهیل حریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان ؛طرح شمیم خدمت و پلیس پاسخگو برای رسیدگی و بررسی مشکلات مردم در  مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر خرم آباد بر گرار شد .
همچنین در حاشیه  این طرح ، با کمک تیم پزشکی درمانگاه فدک به مردم این منطقه خدمات رایگان پزشکی ارائه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد