Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی، کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مدیریت جهادی لازمه تقویت اقتصاد است، گفت: بی اثر کردن تحریم ها با مدیریت جهادی و تقویت اقتصادی امکان پذیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران علاج مشکلات اقتصادی را اتکا به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی مطرح کردند و دشمن تلاش دارد تا به واسطه تحریم ها، فشار بیشتری را وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر فعال کردن پتانسیل های داخل کشور افزود: وابستگی اقتصادی، تکانه هایی را به دنبال دارد و برای رها شدن از این وابستگی ها ضروری است تا ظرفیت ها و توانمندی های داخلی فعال شود و تهدیدهایی که دشمن با تحریم ایجاد می کند، به فرصت تبدیل شوند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اقتصاد پرتلاطم ناشی از عمل نکردن به سیاست های اقتصاد مقاومتی است و برای تقویت اقتصاد باید به سیاست های اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای شود.

اسماعیلی مدیریت جهادی را مبتنی بر اخلاص برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی نیازمند تلاش و پشتکار است که این تلاش ها تنها با مدیریت جهادی امکان پذیر است و تقویت اقتصاد با پشت میز نشینی امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: مدیریت جهادی، استفاده از نیروهای جوان و متخصص و همچنین استفاده از جوانان پای کار می تواند در پیشبرد اهداف تقویت اقتصاد بسیار موثر باشد.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: مدیرت جهادی لازمه تقویت اقتصاد است و با این اقدام تحریم ها بی اثر می شود و دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

اسماعیلی با اشاره به این که مذاکرات فایده ای ندارد و مشکلی را حل نمی کند گفت: دشمن از مذاکرات می خواهد به منافع خود برسد و در مذاکرات برجام مشخص شد که تنها معطلی به همراه دارد و آمریکا و طرف غربی به هیچکدام از تعهدات خود پایبند نیستند.

وی اظهار داشت: عده ای مدام دم از مذاکره با آمریکا می زنند که نشان دهنده وابستگی این افراد به آمریکاست و می خواهند ذهن ها را از مسیر اصلی دور کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی تقویت اقتصاد مدیریت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان