Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:04:36 GMT

خبرنگاران خبرگزاری مهر لرستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۳۲۲

خبرنگاران خبرگزاری مهر لرستان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز یکشنبه و در آستانه روز خبرنگار رقیه معتمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان به همراه صیاد درگاه پور روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در دفتر خبرگزاری مهر لرستان از خبرنگاران مهر تجلیل کردند.

محمود خرم آبادی معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و مسئول مدارس «صدرا» نیز در این دیدار حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی، گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.

وی یادآور شد: خبرنگاران افرادی هستند دارای استعداد، با سرعت عمل بالا، قدرت تصمیم گیری و آگاه که می‌توانند در راستای اصلاح امور جامعه قلم بزنند و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشند.

براساس این گزارش، در پایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری مهر در لرستان تجلیل شد.

کد خبر 4989201

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش لرستان خبرگزاری مهر خرم آباد ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ماه محرم ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • معلمان نمونه لرستان تجلیل شدند
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین