Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@23:17:33 GMT

صندوق‌ سوم ETF آذرماه عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۵۷۷

صندوق‌ سوم ETF آذرماه عرضه می‌شود

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: مرحله سوم عرضه صندوق‌های ETF در آذرماه انجام می‌شود که شامل گروه خودرویی و فلزی خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، حسن علایی معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: مرحله سوم عرضه صندوق‌های ETF در آذرماه انجام می‌شود که شامل گروه خودرویی و فلزی خواهد شد.

علایی به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ارتباط با عرضه صندوق‌های ETF در بورس افزود: نخستین صندوق‌های ETF اردیبهشت‌ماه در بورس عرضه شد که تاکنون با رشد خوبی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته صندوق ETF دوم که شامل سهام پالایشی است تا پایان مردادماه پذیره‌نویسی خواهد داشت. علایی خاطرنشان کرد: اکنون در این زمینه با برخی از موانع قانونی و اجرایی همراه هست که این مسائل در ابتدا باید مرتفع شود و بعد توسط وزارت نفت یا شرکت پخش و پالایش به ثبت برسد.

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: بعد از ثبت اولیه، پذیره‌نویسی عمومی به‌وسیله بورس انجام می‌شود و در انتها رقم قطعی صندوق به سازمان خصوصی‌سازی اعلام و به مردم منتقل خواهد شد.

به گفته وی، برنامه این است در صورتی که مشکلی پیش نیاید تا پایان مردادماه این اقدام انجام شود. معاون سازمان خصوصی‌سازی خاطرنشان کرد: تاکنون تصمیم‌گیری در زمینه عرضه مرحله چهارم عرضه صندوق ETF اتخاذ نشده و اطلاعاتی در این مورد به طور رسمی منتشر نشده است.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: بورس سازمان خصوصی سازی خودرویی معاون سازمان خصوصی سازی صندوق های ETF عرضه صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند

مهدی محمد نبی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است در سال ۱۳۸۰ یک عده افراد غیرفوتبالی، خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند.

دریافت 40 MB

     

دیگر خبرها

  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند