Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@08:07:52 GMT

۲۸۳ طرح گازرسانی در خراسان رضوی اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۶۶۷

۲۸۳ طرح گازرسانی در خراسان رضوی اجرا شد

حسن افتخاری روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: گازرسانی به ۳۹ روستا و عملیات فاز یک و دو خط تغذیه رینگ جنوبی مشهد همراه با خط انتقال منشعب از خط پارچین- سنگ بست هم فردا کلنگ زنی خواهد شد.
وی ادامه داد: عملیات گازرسانی به ۷۷ روستا با جمعیت ۶ هزار و ۸۹۹ خانوار با هزینه ۷۲ میلیارد و ۹۶۳میلیون تومان و عملیات اجرای گازرسانی به ۱۶۷ واحد تولیدی و صنعتی به طول ۲۶۴ هزار و ۸۹۲ متر و هزینه ۱۵ میلیارد تومان به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هزینه طرحهایی که کلنگ زنی خواهد شد هم ۵۹۸ میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان است افزود: این طرحها به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مسوولان استانی به بهره برداری می‌رسد.
شرکت گاز خراسان رضوی در حال حاضر وظیفه تامین گاز طبیعی دو میلیون و ۳۸۵ هزار مشترک را بر عهده دارد و پس از استان تهران در رتبه دوم بالاترین میزان مشترک گاز کشور است.

برچسب‌ها مشهد افتتاح طرح گاز رسانی توسعه روستایی شرکت گاز استان خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد افتتاح طرح گاز رسانی توسعه روستایی شرکت گاز استان خراسان رضوی مشهد افتتاح طرح گاز رسانی توسعه روستایی شرکت گاز استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه کد خبر 6097817

دیگر خبرها

  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن