Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجاهد مقصودی معاون عمرانی فرماندار به همراه حامد نوروزی بازرس ویژه به منظور بررسی و نظارت بر اجرای اصول بهداشتی از ادارات شهرستان بازدید بعمل آوردند.

معاون عمرانی فرماندار ایذه گفت: استانداری بازدید‌های سرزده از ادارات را در زمینه ارتقای سلامت کارکنان، صیانت از حقوق شهروندی و رعایت نکات بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهاد‌های استان موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند افزود: به منظور سلامت همگان، از ورود ارباب رجوع، بدون ماسک به ادارات جلوگیری به عمل می‌آید و شایسته است همشهریان عزیز، در این امر بسیار مهم ما را یاری کنند.

مقصودی در بازدید‌ها از شهروندان خواست تا به توصیه‌های ستاد ملی کرونا عمل کنند، فاصله‌های اجتماعی را جدی بگیرند و از شرکت در اجتماعات و ایجاد ازدحام در شهر و بازار خودداری کنند.

بازرس ویژه استاندار خوزستان نیزگفت: در صورتی که ارگانی دستور‌های ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکند تذکرات لازم داده خواهد شد تا روند اصلاح شود و  نکات بهداشتی براساس مصوبات ملی و استانی اجرایی شود.

نوروزی تصریح کرد: همه ادارات با توجه به شیوع کرونا ویروس موظف به رعایت اصول بهداشتی هستند و این بازدید‌ها ادامه دارد و مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئول رعایت کلیه دستور العمل‌های بهداشتی در دستگاه زیربط خواهند بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس رعایت نکات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان