Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه صفاشهر گفت: مأموریت مهم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد پیشتاز در عرصه تحولات جامعه، تقویت روحیه، امید، انگیزه و اراده در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از صفاشهر، یاسر زارع سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر با حجت‌الاسلام عادل حاجی‌پور امام جمعه صفاشهر دیدار کرد.

امام جمعه صفاشهر در این دیدار گفت: این روزها پیش از همیشه نیازمندیم که در عرصه‌های علمی یک جهاد خستگی‌ناپذیر را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌پور افزود: خرم‌بید شهری است که با وجود ظرفیت‌های ممتاز و متفاوت به‌ حق خود نرسیده است و دانشگاه باید مبدأ تحول در حوزه‌های علمی و اجرایی باشد.

وی عنوان کرد: گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌تواند بستر خوبی برای فعالیت پرانگیزه مسئولان در راستای تحقق این شعار باشد.

امام جمعه صفاشهر یادآور شد: مأموریت مهم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد پیشتاز در عرصه تحولات جامعه تقویت روحیه، امید، انگیزه و اراده در جامعه است.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: گام دوم انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی امام جمعه صفاشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی افزود: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

کد خبر 6090992

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر