Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: انقلابی بودن به معنای شناخت انقلاب و تلاش برای بالندگی و شکوفایی آرمان های انقلاب است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، «نصرت الله لطفی» صبح امروز یکشنبه دوازدهم مردادماه در جمع همکاران دفتر مرکزی و استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور از طریق ارتباط تصویری  که به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس این نهاد صورت گرفت، ضمن تشکر از همه کسانی که از گذشته تاکنون با شورا همکاری داشته و در این نهاد فعالیت دارند، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد انقلابی و بابرکتی است که مدال افتخار حرکت در صراط مستقیم را با مهر تائید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به دست آورده و همچنان به سوی تعالی و بالندگی در راستای انجام ماموریت های خود و آفرینش قله های افتخار با حضور مردم که خالق اصلی این حماسه ها هستند حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تبریک ایام دهه ولایت افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه های حساس و تاریخی با لحظه شناسی کار مناسب آن لحظه را انجام داده است و باید شکر این نعمت را به جای آوریم که این نهاد در نقش و قامت مؤذن انقلاب اسلامی خادم مردم است و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با تعظیم شعائر انقلابی با شناخت لحظه، کار مناسب آن لحظه را انجام می دهد.

نصرت الله لطفی در ادامه با اشاره به بحث تبلیغ اسلامی گفت: مبلغ اصلی خود مردم هستند. فراگیرترین تبلیغ توسط خود مردم و با هدایت قلوب آنها به دست خداوند متعال صورت می گیرد و به حق در بزنگاه ها، آثار و برکات این تبلیغ و حضور مردم را در عرصه های داخلی و خارجی شاهد بوده ایم و شورا توفیق خدمتگزاری در این عرصه را دارد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب با واژه های حکیمانه و معنادار به خوبی وظیفه این شورا را تبیین نمودند و فرمودند، ماموریت اصلی شما تبلیغ با ریشه قرآنی است و به آیاتی از سوره مبارکه احزاب اشاره فرمودند.

لطفی با بیان این که تبلیغ ریشه قرآنی دارد اضافه کرد: ماموریت اصلی ما حفظ نظام برآمده از آموزه های اسلامی و مقابله با ظلم و ظالم و همراهی با ستمدیدگان و مظلومان است. در این راه باید فقط خدا را مد نظر قرار داد و از هیچ قدرت و حزبی در انجام ماموریت نهراسید و تنها خداوند را مبنا و ملاک قرار داد.

خداوند را شاکریم که در این مسیر، تحت تاثیر هیچ قدرت و جناحی قرار نگرفته و همه تنگناها و فشارها را تحمل کردیم و در هماهنگی و مدیریت مراسم و مناسبت های انقلابی و حضور شایسته مردم با بصیر و انقلابی به نحو مطلوب عمل کردیم که مایه مباهات و افتخار است.

این مقام مسئول با بیان این که باید قدردان گذشتگان و پیشکسوتان باشیم خاطرنشان کرد: این شورا با کمبودها و تنگناهای زیادی توانسته این راه پرافتخار را در 40 سال گذشته طی نماید و باید قدردان این افتخارات باشیم و خود را ملزم به ادامه این مسیر و افتخارات بدانیم و در این راه در وهله اول، گوش به فرمان ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و حضرت آیت الله جنتی (دامت برکاته) عمار انقلاب باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که انقلابی بودن معنا و مفهوم گسترده ای دارد و صرفا شعار دادن نیست، اظهار داشت: لازمه برگزاری مراسم انقلابی، انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است. انقلابی بودن به معنای شناخت انقلاب و تلاش برای بالندگی و شکوفایی بیش از پیش انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نصرت الله لطفی لطفی شورای هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور انقلابی بودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه پنجشنبه در مجمع سرمربیان صالحین شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان در با اشاره به اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای امروز کشور مرهون خون مطهر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به شبکه‌سازی نظام تربیتی صالحین اشاره کرد و افزود: اساتید، استادیاران، سرمربیان، مربیان و متربیان فعال در شبکه تربیتی صالحین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که البته باید در کنار توجه به نیروی انسانی مجرب به محتوای غنی نیز توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه فرماندهان سپاه در رده‌های مختلف باید از نقش خود در طرح و تبیین محتوای مورد نیاز برای کادرسازی به خوبی مطلع باشند تصریح کرد: اگر در نظام تربیتی صالحین به امر کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران با دقت و حساسیت توجه نداشته باشیم نباید امیدی به تحقق این مهم در سایر بخش‌ها داشته باشیم.

مطیعی با تاکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شبکه‌سازی نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی به کار گرفته است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مساجد را محور تمام فعالیت‌های جوانان می‌دانند لذا نباید ایجاد جاذبه برای جوانان در فضایی غیر از مسجد سبب فاصله گرفتن این قشر از مسجد شود!

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با انواع روش‌ها ما را از حساسیت و دغدغه‌مندی نسبت به مسائل گوناگون دور کند که اگر چنین شرایطی رخ دهد با اهداف انقلاب اسلامی فاصله خواهیم گرفت.

امام جمعه سمنان دغدغه‌مندی را در مقایسه با تلاش و کوشش دارای اهمیت و اولویت بیشتری دانست و گفت: کسب مهارت‌های لازم برای ارتباط مؤثر با جوانان، نوجوانان و متربیان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 6088870

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد