Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:05:29 GMT

کشف ۱۰ تن برنج احتکاری در ماکو

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۸۷۵۳

کشف ۱۰ تن برنج احتکاری در ماکو

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی ماکو گفت: ۱۰ تن برنج در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین شهریار امروز ۱۲ مرداد گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتکار برنج از انبار یک فروشگاه در ماکو، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت، که با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل مورد نظر شناسایی شد و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که این میزان برنج انبار شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی ماکو در ادامه افزود: طبق اعلام کارشناسان ارزش ریالی این پرونده در مجموع بیش از سه میلیارد ریال است.

به نقل از روابط عمومی انتظامی شهرستان وی از دستگیری یک نفر متهم در این رابطه خبر داد و گفت: پرونده آن به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كشفيات برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرهنگ محمد رضا خارکوهی  فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در جلسه با طوایف دهمرده و میر شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی جامعه و سوق دادن افراد و اختلافات شخصی به سمت قانون از راهکار‌های پیشگیری از درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای است و برای رفع این نقیصه استفاده از ظرفیت نهاد‌ها، ریش سفیدان و معتمدان و متنفذان باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند نزاع و درگیری‌های دسته جمعی و طایفه‌ای می‌ شود.
فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند افزود: با عنایت به اینکه درگیری و اختلاف بین اقوام نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه سبب متشنج شدن اوضاع امنیتی جامعه و فرار سرمایه‌ها و عقب ماندگی‌های مختلف می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند