Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:28:47 GMT

خبرنگاران فعال توسط سپاه استان قم تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۸۹۱۱

خبرنگاران فعال توسط سپاه استان قم تجلیل می‌شوند

گروه استان‌ها- مدیر روابط‌عمومی سپاه استان قم گفت: خبرنگاران فعال توسط سپاه استان قم تجلیل می‌شوند. - اخبار استانها -

سید‌حسن حسینی‌نوده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: خبرنگاران قم را شاید بتوان پرکارترین خبرنگاران کشور دانست که فعالیت این عزیزان شایسته تقدیر است.

وی افزود: وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س)، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید و هم‌چنین برنامه‌های خبری زیادی که هرروزه در این استان برگزار می‌شود نشان از حجم بالای فعالیت خبرنگاران قمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) بیان کرد: طرح تجلیل خبرنگاران برتر در حوزه سپاه و بسیج در دستور کار قرارگرفته است، به‌منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه اصحاب رسانه از سوی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و خبرگزاری بسیج قم برگزار می‌شود.

جانشین ‌سپاه ‌استان قزوین: در این شرایط سخت اقتصادی دولت نباید پشت خبرنگاران را خالی کند‌روز خاموش اهالی رسانه در همدان؛ رونمایی از 300 تمبر شخصی اهالی رسانه تا لغو برنامه روز خبرنگارخوزستان| دفاتر بسیج رسانه امیدیه همزمان با "روز خبرنگار" افتتاح می‌شود

حسینی نوده عنوان کرد: از 15 الی 25 مرداد با همراهی یکی از اعضای هیئت‌رئیسه فرماندهی سپاه استان در دفاتر خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری حضور پیدا می‌کنیم و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته  25 نفر از خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و فعالان رسانه‌ای استان تقدیر می‌شوند.

وی گفت: سال‌های گذشته همایش و برنامه‌های بسیار خوبی برای تجلیل از خبرنگاران استان برگزار می‌شد و امسال با توجه به شیوع کرونا این طرح برگزار می‌شود که سبب انس و الفت بیشتری می‌شود و همچنین مشکلات خبرنگاران استان بررسی می‌شود.

مدیر روابط عمومی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با اشاره به ظرفیت بالای خبرنگاران استان تصریح کرد:با تلاش مشترک و تبادل تجربیات در راستای رفع موانع کوشیده و این برنامه منجر به تقویت تعاملات دوسویه می‌شود.

حسینی نوده خاطرنشان کرد: انتشار و پوشش اخبار و فعالیت‌های سپاه و بسیج در رسانه به‌منظور ترویج حسنات و اطلاع‌رسانی برنامه‌های این نهاد مقدس با جامعه، همچنین تقویت روند هم‌اندیشی، همدلی و همکاری فعالان رسانه و سپاه استان ازجمله اهداف این طرح است.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT1 بیشتر بخوانید... جنجال درباره اقدام وزارت امنیت داخلی آمریکا علیه خبرنگارانی که اعتراضات را پوشش می‌دهند مشکلات خبرنگاران و هنرمندان کوهدشت پیگیری می‌شود اهدا خون توسط خبرنگاران قمی به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جنجال درباره اقدام وزارت امنیت داخلی آمریکا علیه خبرنگارانی که اعتراضات را پوشش می‌دهند مشکلات خبرنگاران و هنرمندان کوهدشت پیگیری می‌شود اهدا خون توسط خبرنگاران قمی به روایت تصویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۲ اختصاصی| توضیحات سخنگوی وزارت بهداشت درباره برگزاری مراسم‌های ماه محرم ۳ پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ ۴ مجتمع "پتروشیمی مسجدسلیمان" شهریور ماه با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود ۵ اختصاصی| نشست کمیسیون آموزش برای تعویق کنکور به نتیجه نرسید / تعیین تکلیف در جلسه فردا ۶ مشهد در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد / ۲۰ درصد ‌بیماران بستری ‌غیر‌بومی‌اند /‌ هموطنان ‌به مشهد سفر نکنند ۷ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مطالبات کارگران "هفت‌تپه" / در گفت‌وگوی نمایندگان مجلس با کارگران در شوش چه گذشت؟ ۸ گزارش|قطع راه ارتباطی ۶۰۰۰ نفر در "کاجو" ادامه دارد / افزایش روستاهای مسدود به ۳۵ روستا ‌تا امروز مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مطالبات کارگران "هفت‌تپه" / در گفت‌وگوی نمایندگان مجلس با کارگران در شوش چه گذشت؟ اختصاصی| نشست کمیسیون آموزش برای تعویق کنکور به نتیجه نرسید / تعیین تکلیف در جلسه فردا ‌جزئیات جدید از قتل موبد زرتشتی در کرمان/ قاتل ‌خودکشی کرد‌ / ‌همدستانش دستگیر شدند‌ گزارش| تولدبازی مسئولان روی خاکستر مشکلات مردم / استاندار مرکزی با مسببان برخورد قاطع کند مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی سپاه: امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیام رزمایش را دریافت کردند / هدفگذاری رزمایش انهدام اسکورت های ماکت ناو بود سرکنسول ایران در شانگهای: برنامه همکاری، نقطه عطف روابط استراتژیک ایران و چین است روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد وزیر علوم: تصمیم‌گیری درباره برگزاری کنکور فردا مشخص می‌شود کرونا در اروپا| از لیست قرمز بلژیک تا هشدارها درباره شیوع مجدد در آلمان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرنگاران قم روابط عمومی سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز

جانشین سپاه‌ حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت برگزار و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ هزار نفر از هموطنان در این برنامه شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _با اشاره به لغو برنامه مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز با توجه به شرایط جوی استان، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین با حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور قرار بود سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت برگزار شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ هزار و ۴۲۰ نفر به ارتفاعات بازی دراز صعود داشتند، ادامه داد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وضعیت نامساعد جوی مبنی بر بارش شدید باران و رعدوبرق، در راستای حفظ سلامتی زائران برنامه را به ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه موکول کردیم.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در توضیح برنامه‌های گرامیداشت حماسه غرورآفرین بازی‌دراز، تصریح کرد: روز چهارشنبه یادواره شهید شیرودی در یادمان این شهید بزرگوار و همچنین یادواره شهدا در کنار حرم مطهر احمد بن اسحاق برگزار و روز پنجشنبه هم از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت.

وی از پیش‌بینی حضور بیش از ۴۰ هزار نفر از ۲۵ استان در این مراسم سخن گفت و افزود: آمادگی لازم را برای برگزاری این مراسم داریم.

قنبری، از آمادگی شهرستان‌های دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب برای اسکان زائران خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس هوایی و معاونت بهداری سپاه از ورودی استان تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر خواهند شد و تمامی بیمارستان‌ها در آماده‌باش هستند.

وی در بحث موکب و خدمات‌رسانی به زائران، گفت: همچنین از ورودی استان تا ارتفاعات بازی‌دراز موکب‌های به صورت خودجوش برپا خواهد شد.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان، گفت: در برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز به دنبال تبادل فرهنگ بین کرمانشاه و دیگر استان‌های کشور هستیم.

کد خبر 750464

دیگر خبرها

  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم