Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت اطلاعات با تکذیب ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان، تصریح کرد: هرگونه اطلاعات رسمی درباره اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب بیانیه از طریق روابط عمومی وزارت اطلاعات منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد: هرگونه گمانه‌زنی مطرح‌شده در رسانه‌ها درباره نحوه دستگیری جمشید شارمهد، رئیس «انجمن پادشاهی ایران» تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روابط عمومی وزارت اطلاعات همچنین با تأکید بر این که هرگونه اطلاعات رسمی درباره اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب بیانیه از طریق روابط عمومی وزارت اطلاعات منتشر می‌شود، به ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان اشاره و تاکید کرد: این خبر شدیداً تکذیب می‌شود.

به گزارش ایسنا، روز گذشته وزارت اطلاعات اعلام کرد که جمشید شارمهد به اتهام طراحی و اجرای چند طرح تروریستی که به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم از جمله در انفجار حسینیه شیراز منجر شد، دستگیر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت اطلاعات جمشید شارمهد روابط عمومی وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد