Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@16:28:19 GMT

عراق| تشریح استراتژی بغداد در برابر ائتلاف آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۹۳۳۷

عراق| تشریح استراتژی بغداد در برابر ائتلاف آمریکایی

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد کشورش به همکاری و کار مشترک با ائتلاف بین المللی ضد داعش(که سرکردگی آن را آمریکا برعهده دارد) ادامه خواهد داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه السومریه، سرتیپ یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز یکشنبه گفت : عراق به همکاری با ائتلاف بین المللی علیه گروه تروریستی داعش بر اساس راهبردی که دولت عراق وضع کرده ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول در بیانیه ای خاطر نشان کرد رابطه میان نیروهای مسلح عراق و ائتلاف بین المللی( به سرکردگی آمریکا) مبتنی بر سه پایه اساسی شامل : آموزش، تسلیح و آماده سازی است.

وی افزود ما به همکاری مشترک با ائتلاف بین المللی بر اساس راهبردی که دولت عراق وضع کرده ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

R7532/P36355/S8,90,1128/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ علاقه‌مندی ۲۰ کشور جهان به واکسن روسیه علیه کرونا ۲ تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند ۳ مذاکرات ژاپن با یک شرکت داروسازی برای خرید واکسن کرونا ۴ ظریف: تروریست‌ها از پناهگاههای امن خود در ایالات متحده و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند ۵ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۶ علت سفر مقام پارلمانی روسیه به ایران پس از شیوع کرونا ۷ مصاحبه| تحلیلگر آمریکایی: حمله موفق حزب‌الله منجر به سقوط دولت اسرائیل می‌شود ۸ ارتش یمن یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی را ساقط کرد مهمترین اخبار بین الملل گزارش| سرکوب رأی در دموکراسی آمریکایی چگونه صورت می‌‌گیرد؟ تأکید وزرای خارجه ایران و امارات بر آمادگی برای توسعه همکاری‌ها گزارش| آیا نخست وزیر و رئیس جمهور عراق حق انحلال پارلمان را دارند؟ ارتش یمن یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی را ساقط کرد مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی سپاه: امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیام رزمایش را دریافت کردند / هدفگذاری رزمایش انهدام اسکورت های ماکت ناو بود تأکید وزرای خارجه ایران و امارات بر آمادگی برای توسعه همکاری‌ها وزیر دفاع مطرح کرد؛ همکاری وزارت دفاع با بخش های غیر نظامی/ سرریز فناوری دفاعی در بخش های عمومی سرکنسول ایران در شانگهای: برنامه همکاری، نقطه عطف روابط استراتژیک ایران و چین است روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ائتلاف بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به هدفی در بندر حیفای اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز شنبه اعلام کرد که با پهپاد یک هدف حیاتی و مهم را در بندر اشغالی حیفا هدف قرار داده است.

 مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ خود بر تداوم حملات خود به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید کرده است.

مقاومت اسلامی عراق طی ماه‌های گذشته چند هدف مهم و حیاتی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی را با موشک یا پهپاد هدف قرار داده و اعلام کرد که است که این حملات به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین بوده و تا زمان توقف کامل جنایت صهیونیست‌‌ها ادامه خواهد داشت.

حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟