Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: با پی گیری این اداره کل و همراهی استانداری ، تسهیلات کم بهره به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه قزوین تعلق می گیرد.

به گزارش برنا از قزوین، محمدحسین اسماعیلی با بیان این مطلب افزود: در این خصوص ، هماهنگی های لازم صورت پذیرفته و ۱۳۳ واحد از مشاغل و صنوف فرهنگی و هنری و رسانه ای برای دریافت ۱۷ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال تسهیلات با سود ۴ درصدی از طریق صندوق کارآفرینی امید به بانک های عامل استان معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر آسیب دیدن بخش فرهنگ ،هنر و رسانه استان در بحران کرونا ادامه داد: علاوه بر هماهنگی های انجام شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جذب تسهیلات برای مراکز فرهنگی و هنری و هنرمندان ، در تلاشیم تا از ظرفیت ها استانی نیز برای حمایت این بخش بهره گیری نماییم.

وی اظهار داشت: با دستور استاندار محترم و مصوبه نشست ۱۰۹ شورای فرهنگ عمومی نیز ، مقرر شد تا به موسسات فرهنگی و مهدهای قرآنی در مجموع تا سقف ۵ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره ی بانکی و از سوی شهرداری نیزمبلغ ۳ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شود.  

 اسماعیلی اضافه کرد: این در حالی است که در ماه گذشته نیز با تاکید و دستور استاندار محترم تسهیلات قرض الحسنه در  اختیار ۱۰۰ نفر از اهالی رسانه استان که در بحران کرونا آسیب دیده اند قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تاکید کرد: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه قزوین تا ۱۵ مرداد فرصت دارند تا با ثبت نام در سامانه کارا تقاضای استفاده از تسهیلات کرونایی را ثبت نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تسهیلات مشاغل فرهنگی هنر و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی