Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@02:15:57 GMT

واکنش روحانی به دستگیری جمشید شارمهد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۱۱۳

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ضمن مأموریت به معاون اول برای تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید و مشخص کردن ترکیب کارگروه، اظهارداشت:دولت به منظور پیشگیری از تداخل و همپوشانی کارگروه با کمیته های مشابه، وظایف و اختیارات آنها را مورد بررسی و بازبینی قرار می دهد.

در این جلسه همچنین وزیر اطلاعات گزارش عملیات پیچیده دستگیری رئیس گروه تروریستی «تندر» را به اطلاع اعضای هیات وزیران رساند و رئیس جمهور از هوشیاری، برنامه ریزی، شهامت و شجاعت سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاح مصوبه تأمین کود اوره مورد نیاز وزارت جهادکشاورزی

دولت در راستای برنامه ها و طرح های راهبردی با هدف جهش در تولید، صادرات و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی که یکی از تأثیرگذارترین امر آن استفاده بهینه و به موقع و در حد نیاز کودهای کشاورزی بویژه کود اوره می باشد، مصوبه مربوط به تأمین کود اوره مورد نیاز وزارت جهاد کشاورزی را اصلاح کرد.

به موجب اصلاحیه مذکور، میزان کود اوره تأمینی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با هماهنگی واحدهای تولیدکننده برای مصارف کشاورزی، از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن، به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن افزایش یافت.

انتصاب های جدید در سازمان های بورس و اوراق بهادار

با تصویب دولت، آقای رحمت اله صادقیان به عنوان عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار، جایگزین آقای محمد طالبی شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روحانی وزارت اطلاعات گروه سلطنت طلب کود اوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در پاسخ به پرسش دیگری درباره اظهارات اخیر حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود تاکید کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902994

دیگر خبرها

  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • محوطه جهانی نقش‌رستم به‌دلیل فرونشست تعطیل شد | مدیر پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید: فرونشست نقش رستم بحرانی تر از تخت جمشید است
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی