Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی خارج از خانه تیم فیورنتینا مقابل اسپال ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین بازی از آخرین شب از هفته پایانی سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال فیورنتینا در خانه اسپال قعرنشین که به دسته دوم سقوط کرده است، با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی برای فیورنتینا آلفرد دانکن در دقیقه 30، کریستین کوامه در دقیقه 89 و اریک پولگار در دقیقه 4+90 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند و تنها گل اسپال هم در دقیقه 39 توسط مارکو دی‌الساندرو به ثمر رسید.

این بیست‌و‌هشتمین باخت این فصل اسپال و دوازدهمین برد فیورنتینا بود. به این ترتیب فیورنتینا با 49 امتیاز و اسپال هم با 20 امتیاز در قعر جدول به کار خود در این فصل از سری A پایان دادند.

رقابت‌های این فصل سری A با برگزاری 4 بازی همزمان دیگر از ساعت 23:15 به وقت تهران به پایان می‌رسند.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیورنتینا فوتبال ایتالیا سری A بیشتر بخوانید... سری A‌| یوونتوس با شکست خانگی جام را تحویل گرفت/ نایب قهرمانی اینتر و رسیدن ایموبیله به رکورد ایگواین سری A| برشا با یک بازی بدون برد دیگر به دسته دوم برگشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سری A‌| یوونتوس با شکست خانگی جام را تحویل گرفت/ نایب قهرمانی اینتر و رسیدن ایموبیله به رکورد ایگواین سری A| برشا با یک بازی بدون برد دیگر به دسته دوم برگشت واژه های کاربردی مرتبط فیورنتینا فوتبال ایتالیا سری A پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ طارمی: آماده پیوستن به براگا هستم ۲ اعتراض شدید سپاهان به فدراسیون فوتبال بابت اشتباهات داوری ۳ جعفری: برای سهمیه گرفتن باید استقلال و سپاهان را ببریم/ بختیاری‌زاده مربی خوبی است و نیاز به زمان دارد ۴ قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست ۵ سکوت وزارت ورزش پس از یک انتصاب شائبه‌دار ۶ رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود ۷ پایان پروژه بارسلونا برای جذب لائوتارو و نیمار با اعلام بارتومئو ۸ میلاد محمدی شاگرد بیلسا در لیدزیونایتد می‌شود؟ مهمترین اخبار ورزشی قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود سعادتمند: آقایان چه اصراری دارند که شجاعیان بازی نکند؟/مجبورم موضوع را به فیفا اعلام کنم سکوت وزارت ورزش پس از یک انتصاب شائبه‌دار مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی سپاه: امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیام رزمایش را دریافت کردند / هدفگذاری رزمایش انهدام اسکورت های ماکت ناو بود تشکر روحانی از امام خامنه‌ای و دستور تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟ یک فرمانده حشد شعبی خبر داد: فروپاشی مذاکرات استراتژیک میان بغداد و واشنگتن تأکید وزرای خارجه ایران و امارات بر آمادگی برای توسعه همکاری‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیورنتینا فوتبال ایتالیا سری A فیورنتینا فوتبال ایتالیا سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!

هافبک تیم فوتبال استقلال به اظهارنظر درباره درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید حامدی‌فر پس از پایان دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: ما صدر جدول هستیم و به هواداران تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در ادامه راه هم بتوانیم روسفیدشان کنیم.

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

 

وی درباره درگیری‌اش در پایان بازی با مهرداد رضایی تصریح کرد: فوتبال این اتفاقات را دارد و شما همه شاهد هستید. او در بازی رفت توهین زشتی انجام داد. طبیعتاً تیمی که برده است به این چیزها واکنش نشان نمی‌دهد. حتماً من یک چیزی شنیدم که این کار را انجام دادم. چیز خاصی نیست. من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امباپه سوال خبرنگار را بی‌جواب گذاشت
  • احضار و محرومیت احتمالی برای بازیکن استقلال
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۹‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب