Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان با حضور سرزده در شهر طبس مسینا، به رصد میدانی شرایط موجود پرداخت.

وی با حضور در محل احداث پارک این شهر و بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه، بر شتاب بخشی به عملیات عمرانی پروژه‌های شهری تاکید کرد.

 استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر به شهرستان درمیان امروز در جمع مردم روستای کلات علی از توابع شهرستان درمیان حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم روستای  کلات علی با اطلاع از حضور استاندار در این منطقه، به بیان مسایل و مشکلات موجود پرداختند و موانع موجود در زمینه گازرسانی، آبرسانی، احداث مسکن روستایی و خدمات جهاد کشاورزی از جمله مواردی بود که توسط مردم مطرح شد.

معتمدیان، موارد مطرح شده را به مدیران کل همراه و فرماندار شهرستان درمیان که در این دهگردشی حضور داشت، ابلاغ کرد و بررسی کارشناسی و پیگیری آنها تا حصول نتیجه را خواستار شد.

وی همچنین در ادامه با حضور در جمع مردم کلاته بلوچ از مسایل و مشکلات‌شان مطلع شد.

مردم کلاته بلوچ در تشریح وضعیت روستا، از مشکلات آبرسانی سیار و لزوم توجه ویژه به پروژه آبرسانی به عنوان اصلی‌ترین مسایل روستا نام بردند که بعد از پیگیری این موضوع، مقرر شد که پروژه آبرسانی به این منطقه تکمیل و تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

نصب کانکس آموزشی هم از دیگر درخواست‌های مردم این روستا بود که به جهت بررسی کارشناسی به دستگاه مربوطه ابلاغ شد.

اجرای پروژه گازرسانی به ۱۴ مرغداری در نزدیکی روستای کلاته بلوچ نیز در فهرست مطالبات عنوان شده در این بازدید بود.

میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل ستادی، تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان درمیان در این برنامه استاندار را همراهی کردند.

اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

برچسب‌ها استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان درمیان طبس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی درمیان طبس استانداری خراسان جنوبی درمیان طبس شهرستان درمیان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.
 
داعی افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است؛ پروژه قطار حومه‌ای «مشهد-گلبهار-چناران» در سال ۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»